تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۲۷۰۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نعيم سعداوی:کسي از پرسپوليس و استقلال پول بخواهد بايد به فيفا شکايت کند
مربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فولاد امسال شايستگي کسب عنوان قهرماني را دارد.


نعيم سعداوي  در مورد شرايط تيم خوزستان گفت: در شروع رقابت‌هاي ليگ برتر به دليل تغيير و تحولاتي که در کادر فني و بازيکنان تيم ايجاد شده بود، شروع خوبي نداشتيم اما هرچه زمان گذشت بازيکنان هماهنگ‌تر شدند و به شرايط ايده‌آل‌تري دست پيدا کردند و به اينجا رسيديم که در 13 هفته گذشته در هيچ مسابقه‌اي شکست نخورديم.

وي افزود: مطمئنا پس از گذشت چند سال از آخرين قهرماني فولاد در ليگ برتر اکنون شرايطي داريم که تيم‌مان لياقت و شايستگي کسب عنوان قهرماني را دارد و تمامي امکانات و شرايط در اختيار تيم ما است. با توجه به اينکه در ادامه مسابقات شرايط سخت‌تر و بازي‌ها فشرده‌تر مي‌شود، بايد تلاش بيشتري انجام دهيم.

سعداوي در پاسخ به اين سؤال که آيا تلاش بازيکنان اين تيم براي حذف رکورد نواختن باعث نمي‌شود، فولاد محتاط عمل کند و از کسب پيروزي دور بماند، گفت: اگر به 3 مسابقه گذشته ما دقت کنيد به اين موضوع پي مي‌بريد که تيم ما عملکرد خوبي داشته است. مقابل داماش شرايط زمين به هيچ وجه مناسب نبود و نمي‌توانستيم بازي خودمان را از لحاظ فني در زمين ارائه دهيم. مقابل سپاهان با وجود اينکه در خانه حريف به ميدان مي‌رفتيم بسيار هجومي کار کرديم و توانستيم به پيروزي برسيم. در ديدار قبلي که مقابل سايپا به ميدان رفته بوديم، خستگي بازيکنان و فشار مضاعفي که به دليل ديدارهاي پشت سر هم به آنها وارد شده بود، نتوانستند از لحاظ فني عملکردي را که انتظارش را داريم ارائه کنند. در کل کسر 4 امتياز از دو ديدار خارج از خانه نمي‌تواند نتيجه بدي باشد.

مربي فولاد خوزستان در مورد اعتراض آنها به داوري خصوصا در بازي مقابل داماش، اظهار داشت: حاج بابايي در بازي مقابل ذوب‌آهن چند اشتباه فاحش داشت و يک پنالتي براي ما نگرفت. در ديدار مقابل داماش باز هم او داور مسابقه بود و بي‌دليل براي داماش اعلام پنالتي کرد درحالي که تمامي کارشناسان به تصميم اشتباه او در اين صحنه اشاره کردند هرچند اشتباهات داوري جزو جدايي‌ناپذير فوتبال هستند، اما نبايد اشتباهات فاحش به صورت مداوم تکرار شود. در اروپا مي‌بينيم داوران پس از انجام يک اشتباه بزرگ مدت‌ها از صحنه داوري دور مي‌مانند اما در کشور ما داوران به مدت کوتاهي محروم مي‌شوند و اين نمي‌تواند پاسخگوي جامعه فوتبال باشد. بايد اين اتفاقات برخورد جدي‌تري صورت گيرد.

سعداوي در مورد ديدار آينده تيم فولاد مقابل آلومينيوم خاطرنشان کرد: آلومينيوم در دو سه هفته اخير نتايج خوبي کسب کردند و پيروزي اين تيم در رشت مقابل داماش نشان داد که آنها در نيم فصل دوم شرايط بهتري پيدا کردند. با توجه به اينکه در اين مسابقه از امتياز ميزباني بهره مي‌بريم، تلاش مي‌کنيم با کسب 3 امتياز دست پر از ميدان خارج شويم.

همبازي سابق يحيي گل محمدي در مورد حضور وي به عنوان سر مربي در پرسپوليس، گفت: با توجه به اين که در تيم ديگري فعاليت مي کنم دوست ندارم در اين ارتباط صحبت کنم اما بايد بگويم بعد از سال ها شرايطي ايجاد شده که فردي که بازيکن سابق پرسپوليس و تيم ملي بوده هدايت تيم را برعهده بگيرد. بايد به او کمک کنيم. يحيي مربي جوان و خوبي است که در اين مدت تأثير خوبي روي تيم گذاشته است بايد به او کمک کنيم تا بتواند در کارش موفق شود.

وي در مورد اينکه آيا در نهايت توانست طلب خود را از باشگاه پرسپوليس بگيرد، خاطر نشان کرد: واقعا اتفاقات خنده دار مثل يک جوک مي ماند. پيشنهاد مي کنم اگر کسي از استقلال،‌ پرسپوليس و باشگاه بزرگ ديگري طلب دارد خواهش مي کنم براي شکايت مستقيم به فيفا بروند چرا که کميته انضباطي و فدراسيون فوتبال به اين موضوع رسيدگي نمي کنند. با شکايت به کميته انضباطي فقط وقت خودمان را تلف مي کنيم. من تمامي احکام هم گرفتم اما هيچ ضمانت اجرايي وجود ندارد که اين موضوع جاي تأسف دارد.

سعداوي افزود: در ابتداي هر فصل مي گويند باشگاه ها اگر بدهي داشته باشند نمي توانند با بازيکنان جديد قرارداد ببندند اما اين کار انجام نمي شود. رئيس کميته انضباطي در نيم فصل اعلام کرد تيم هايي که بدهي دارند با نمي توانند قرارداد ببندند و از آن ها امتياز کسر مي شود اما آيا جرأت دارند که چنين کاري کنند. همين اتفاقات است که اقتدار فدراسيون را زير سؤال مي برد
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار