تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۲۷۰۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حسين کعبي: دنبال کاپيتاني نيستم
کاپيتان تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: من دنبال کاپيتاني نيستم اگر اين‌گونه بود در راه‌آهن حقم بازوبند بود.

حسين کعبي درخصوص تساوي يک بر يک صنعت نفت آبادان برابر فجر سپاسي عنوان کرد: متأسفانه به تساوي عادت کرده‌ايم، ما به راحتي گل دريافت مي‌کنيم‌، بعد جبران مي‌کنيم و در ادامه نمي‌توانيم به برتري دست يابيم. اين اتفاق در سه بازي اخير براي ما رخ داد.

وي ادامه داد: علت اين اتفاقات را نمي‌دانيم. تاکنون که به نتيجه‌اي نرسيديم. به هرحال بايد اين مسائل را فراموش کنيم و به بازي‌هاي آينده فکر کنيم. وضعيت ما خيلي خطرناک است. امتيازات نزديک است و هنوز هم دير نشده، بازيکنان بايد همت کنند و بتوانند در بازي‌هاي آينده نتيجه کسب کنند.

کاپيتان تيم فوتبال صنعت نفت درخصوص ماندن اين تيم در ليگ برتر يادآور شد: بار ديگر مي‌گويم که مطمئن باشيد در ليگ مي‌مانيم، امتيازات به هم نزديک است و ما اگر در 2 بازي گذشته به پيروزي مي‌رسيديم مي‌توانستيم تا رده چهاردهم صعود کنيم.

کعبي در مورد ديدار برابر سپاهان در چارچوب جام حذفي و اينکه کاسيميرو اعلام کرده از بازيکنان اصلي استفاده نمي‌کند گفت: سرمربي تيم با من صحبت کرده و به من استراحت داد. کاسيميرو قصد دارد از بازيکنان جوان و اميد استفاده کند، فکر مي‌کنم در اين ديدار از بازيکنان باتجربه سرلک، ماچادو و نويدکيا حضور داشته باشند اما ساير بازيکنان ما جوان هستند، درصورتي که از ليگ برتر سقوط کنيم قهرماني در جام حذفي اهميتي ندارد. به نظرم کاسيميرو بهترين کار را کرده و فکر و ذهن خود را روي ليگ برتر گذاشته است.

وي درمورد بحث کاپيتاني اين تيم خاطرنشان کرد: هيچ مسئله‌اي وجود ندارد. خود روح‌الله عرب بازوبند کاپيتاني را به من داد. متأسفانه برخي شايعاتي را درست مي‌کنند، عرب گفت که مربيان، کادرفني و بازيکنان دوست دارند که تو کاپيتان تيم شوي و من هم به خاطر او قبول کردم. من در راه آهن حقم کاپيتاني بود اما دنبال اين مسائل نيستم.

کاپيتان صنعت نفت افزود: عرب را قسم دادم که بازوبند برايم سنگين است، کاپيتاني را دوست ندارم اما او گفت که بازيکنان مي‌خواهند که تو کاپيتان باشي و من هم به خاطر او اين موضوع را پذيرفتم.

کعبي در مورد نيمکت نشيني روح‌الله عرب گفت: سرمربي به او اعلام کرد که مي‌خواهد در نيمه دوم از او استفاده کند و او هم پس از حضور در بازي بهترين فوتبال خود را انجام داد و مشکلي در اين زمينه وجود ندارد.

وي درباره مشکلات و مسائل مالي صنعت نفت عنوان کرد: تاکنون باشگاه به قول و قرارهاي خود نسبت به من عمل کرده است. من به خاطر مسائل مالي به صنعت نفت نيامدم، پيشنهادهاي بهتري داشتم اما براي مردم آبادان به اين تيم آمدم .

کعبي درمورد مسائلي که درخصوص سنش عنوان شده گفت: من بچه ‌10 ساله نيستم که بخواهم در مورد اين مسائل صحبت کنم، هميشه واقعيت را مي‌گويم، سال گذشته با محمود ياوري مشکل داشتم اما امسال در ديدار راه‌آهن و فجر سپاسي قصد داشتم دست و پاي ياوري را هم ببوسم. آدم عقده‌اي نيستم، به صحبت‌هاي گزارشگران از جمله مزدک ميرزايي و عادل فردوسي پور احترام مي‌گذارم آنها دوست دارند هرچه به ذهنشان مي آيد بگويند. از اين مسائل ناراحت نمي‌شوم هرکسي با سن من مشکل دارد مي‌تواند در سايت‌ها جستجو کند و واقعيت را دريابد.

کاپيتان تيم صنعت نفت درباره بازي برابر نفت تهران درچارچوب رقابت‌هاي ليگ برتر تصريح کرد: بازي سختي داريم. نفت بازي خوبي برابر آلومينيوم انجام داد و ابراهيم‌زاده نيز بهترين مربي حال حاضر ايران است. نفت تيم خوب و جواني دارد اما ما ناچار به کسب امتياز در اين بازي هستيم.
:
:
:
آخرین اخبار