تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۲۷۰۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امين نوروزي:گزارشي از قليان کشيدن بازيکنان استقلال به دست ما نرسيده
معاون پزشکي باشگاه استقلال از برخورد شديد و قاطع اين باشگاه با بازيکناني که رو به قليان کشيدن مي‌آورند، خبر داد.

دکتر امين نوروزي، درباره معضل کشيدن قليان توسط بازيکنان فوتبال گفت: يک فوتباليست به ريه پاک نياز دارد و کشيدن قليان در وهله اول سلامتي او را تهديد مي‌کند. ما به هيچ وجه چنين مساله‌اي را در باشگاه بر نمي‌تابيم و اگر خداي نکرده با موردي از اين دست مواجه شويم، بلافاصله بازيکن مورد نظر را به کميته‌ انضباطي باشگاه معرفي مي‌کنيم.

معاون پزشکي باشگاه استقلال اضافه کرد: تاکنون گزارشي از اين دست به معاونت پزشکي باشگاه نرسيده، ولي اگر با چنين موردي مواجه شويم، قطعا با آن برخورد مي‌کنيم. بازيکنان ما در سلامت هستند و مشکلي از اين بابت ندارند.

وهمچنين گفت: از سال 2014 به احتمال فراوان، نيکوتين جزو مواد دوپينگي به حساب مي‌آيد، اما بيش از اين مساله، نگراني من از بابت سلامتي بازيکنان است. کشيدن قليان ضمن از بين بردن سلامتي ريه، کيفيت فني بازيکن را نيز کاهش مي‌دهد.

در سايت‌هاي خبري تصويري از ويسنته آرزه، بازيکن بوليويايي جديد استقلال در حال قليان کشيدن منتشر شده است که البته به نظر مي‌رسد در خارج از کشور و پيش از حضور اين بازيکن در استقلال بوده است.

وي در ادامه از مصدوميت دوباره هاشم بيگ زاده خبر داد و گفت: متاسفانه بيگ زاده در تمرين روز چهارشنبه از ناحيه زانو دچار صدمه شد که پس از گرفتن MRI متوجه شديم دچار کشيدگي ليگامنتي شده است. او بايد فيزيوتراپي کند تا روز شنبه از او تست بگيريم. اگر در تست نشاني از بهبودي ديديم، اجازه مي‌دهيم که دويدن را آغاز کند.

نوروزي درباره آخرين وضعيت سياوش اکبرپور هم گفت: اين بازيکن که از ناحيه همسترينگ پاي راست دچار آسيب شده بود، از اواسط هفته‌ آينده مي‌تواند دويدن را شروع کند. اکبرپور فعلا زير نظر فيزيوتراپ کار مي‌کند.
برچسب ها: باشگاه استقلال
:
:
:
آخرین اخبار