تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۲۷۱۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اگر بگويم به فکر 3 اخطاره شدن در دربي نيستم دروغ است
حقيقي: بايد نفت را شکست دهيم
 هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اگر بخواهم بگويم که به فکر سه اخطاره شدن و از دست دادن دربي نيستم دروغ است.

http://www3.varzesh3.com/admin/asp/Picture/00943852.jpg
رضا حقيقي در خصوص آخرين شرايط پرسپوليس اظهار داشت: خوشبختانه شرايط تيمي پرسپوليس پس از 3 بازي گذشته در نيم‌فصل دوم بسيار خوب است. البته اگر بازي با گهر برگزار مي‌شد شرايطمان به مراتب بهتر بود.

وي افزود: به دنبال توجيه نيستم اما بعد از آمدن يحيي گل محمدي اوضاع بهتر شده ولي متاسفانه بعد از لغو بازي با گهر دو روز مجبور شديم تا تمريناتمان را در سالن پيگيري کنيم.

حقيقي ادامه داد: با تمام اين شرايط بايد فردا نفت را شکست دهيم. اميدوارم که به هدف خود مقابل تيم خوب نفت برسيم.

وي در خصوص اينکه دو اخطاره است و به اين فکر ميکند که بازي دربي را از دست ندهد، گفت: راستش را بخواهيد اگر بگويم به سه اخطاره شدن و از دست دادن دربي فکر نمي‌کنم دروغ است خيلي دوست دارم در دربي بازي کنم تا در آينده از اين تجربه استفاده کنم.

حقيقي ادامه داد: در بازي مقابل صنعت نفت طوري بازيکن حريف را زدم که خطا بود و کارت هم داشت اما داور نگرفت. باور کنيد همان زمان گفتم خدا نکند که کارت بگيرم تا بازي با فجر را از دست بدهم چون دوست داشتم مقابل فجر بازي کنم.

هافبک پرسپوليس در پايان خاطرنشان کرد: خيلي دوست دارم تا در دربي بازي کنم اما مطمئن باشيد در همه بازي‌ها قبل از دربي با تمام توان به ميدان مي‌روم. اگر قسمتم شد در دربي به ميدان مي‌روم اگر هم نشد حتما خواست خدا بود.

:
:
:
آخرین اخبار