تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۲۷۱۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آقاي کريمي! اتهام شما همه کاره بودن در پرسپوليس است
 دادگاه بدون جريمه 90 حتي روزهاي تعطيل هم باز است و متهمان خود را احضار مي‌کند و فقط در چند سطر آنها را محاکمه مي‌کند آن هم بدون ريالي جريمه و يا محکوميت!

با اين اميد که در آينده وضعيت فوتبال ايران آنقدر سروسامان پيدا کند که هيچ کس را نتوانيم براي احضار به دادگاه پيدا کنيم و او را به ميز محاکمه بکشانيم. اما متهم امروز ما آن هم در اين هواي آلوده کسي نيست جز علي کريمي بازيکن با تجربه تيم پرسپوليس!

***

آقاي علي کريمي! اتهامات شما زياد است و فقط در سال 1391 چند تخلف داشته‌ايد که مهمترين آن درگيري با مانوئل ژوزه است اما امروز به يک مورد از اتهامات شما رسيدگي مي‌شود لطفا بدون آن که بخواهيد براي بلند شدن و قرار گرفتن مقابل قاضي دادگاه کلاس بگذاريد و جوري بلند شويد که توجه حضار را به خود جلب کنيد از جايتان برخيزيد و بدون تکان دادن دستتان به چپ و راست و کمک معنوي به چند پرسنل دادگاه روزنامه 90 که از بابت بحران کاغذ دستمزد بسيار پاييني مي‌گيرند به ما بگوييد شما اين همه نفوذ در باشگاه پرسپوليس را از کجا آورده‌ايد که مانوئل ژوزه را با 80 سال سن براي هميشه بازنشسته مي‌کنيد و به قول محمد رويانيان فراري‌اش مي‌دهيد و يا وقتي يحيي گل‌محمدي عذر مهرزاد معدنچي را مي‌خواهد او را به تيم برمي‌گردايند و حتي همبازي‌تان اعتراف مي‌کند شما باعث بازگشتش به پرسپوليس شده‌ايد و يا در بحث انتخاب جانشين براي ژوزه که صحبت از علي پروين شد به اتفاق آقاي مهدي کاري کرديد تا سلطان همچنان دستش دوباره از رسيدن به نيمکت سرخپوشان کوتاه شود. لذا بايد در محضر دادگاه اعتراف کنيد شما با چه ترفندي موفق شده‌ايد اين همه نفوذ در پرسپوليس پيدا کنيد چون تحقيقات دادگاه به ما مي‌گويد حتي ليونل مسي بهترين فوتباليست جهان هم اين قدر در تيم بارسلونا قدرت و نفوذ ندارد و شنيده‌ايم او از مديرعامل باشگاهش گلايه کرده که چرا من نبايد مثل علي کريمي ايران اين‌طور نفوذ و حرفم خريدار داشته باشد! لذا با توجه به اين که در طول محاکمه در دادگاه نتوانستيد مثل بازي فوتبال از خودتان دفاع کنيد(و اصلا در دفاع در فوتبال برخلاف دفاع در بيرون از فوتبال مشکل داريد) به همين خاطر به موارد زير محکوم مي‌شويد.

1- به دو سال بازي رايگان در تيم مصطفي آجورلو مديرعامل سابق باشگاه استيل‌آذين.
2- تا پايان عمر به پسرخواندگي مانوئل ژوزه نائل مي‌شويد و بايد هفته‌اي سه بار ايشان را از نزديک ببينيد و صورت ماهش را ببوسيد.
3- بايد با خبرنگاران روزي 6 ساعت مصاحبه‌هاي متفاوت داشته باشيد.
4- هفته‌اي 3 روز در تمرينات راه‌آهن حاضر شويد و با علي دايي روبوسي کنيد.

برچسب ها: علی کریمی ، 90 ، مانوئل ژوزه
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
0
2
خیلی مسخره بود :)
هانیه
|
Australia
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
0
1
دست از سر علی کریمی عزیزمون بردارید...داش علی ما اسطوره است نه فقط در زمین فوتبال درهمه جا...
:
:
:
آخرین اخبار