تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۲۷۱۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عبدولی: كشتی فرنگی ايران بدون "بنا" يعني هيچ
سعيد عبدولي معتقد است اگر بنا نباشد كشتي فرنگي ايران يعني هيچ!
 
فرنگي‌كار وزن 66 كيلوگرم تيم‌ملي كه قرار است در برخي از رقابت‌ها در وزن 74 كيلوگرم كشتي بگيرد اظهاركرد: اگر بنا از تيم‌ملي برود، آسيب جدي به تيم‌ملي فرنگي وارد مي‌شود چرا كه كشتي فرنگي رو به پيشرفت حركت مي‌كرد و در حال ترقي بود و به نظرم با رفتن بنا، ديگر هيچ جاي پيشرفتي در كار بازيكنان نيست.

 

وي ادامه‌داد: بازيكنان كاملا با خلق و خوي بنا آشنا هستند و مي‌دانند بايد چه كار كنند و بنا نيز واقعا مي‌داند بايد به ما چه بگويد و چگونه ما را براي رفتن به ميدان آماده كند.
 
اين بازيكن تيم‌ملي كشتي فرنگي عنوان‌كرد: تا وقتي كه محمد بنا به تيم‌ملي برگردد، جزيني مربي تيم است و اميدوارم مسوولان بتوانند خواسته‌هاي بنا را برآورده كنند. تا جايي كه بنا را مي‌شناسم او هيچ وقت براي خود به دنبال منفعتي نبوده است و اگر هم خواسته‌اي داشته، براي بازيكنان بوده است.
 
وي افزود: بنا از نحوه رسيدگي و حقوقي كه براي بازيكنان در نظر گرفته مي‌شود، ناراضي بود و خواسته او رفع اين موارد بود. اكنون طلايي‌هاي المپيك، ماهانه حدود 700 تا 800 هزارتومان حقوق مي‌گيرند و دريافتي من نيز كه قهرمان جهان هستم، ماهي 600 هزارتومان است كه آن را هم هر دو ماه يك بار دريافت مي‌كنم. اين مبلغ حتي جوابگوي‌ هزينه رفت و برگشت من به اردوهاي تيم‌ملي نيز نمي‌باشد، ضمن اين‌كه متاهل هستم و فرزند هم دارم.
 
عبدولي خاطرنشان‌كرد: اميد نوروزي هم به همين دلايل كشتي را رسما كنار گذاشت و ساير بازيكنان نيز كم‌كم در حال رفتن هستند. در كل اميدوارم مسوولان به فكر اين موضوع باشند كه محمد بنا را برگردانند و خواسته‌هايش را برآورده كنند.
 
قهرمان مسابقات جهاني تركيه گفت: اردوي تيم‌ملي از ششم تا 18 دي‌ماه در تهران برگزار شد كه اردوي خوبي بود ولي بنا در اين اردو حضور نداشت. به نظرم اردو سوت و كور بود و بازيكنان هيچ انگيزه‌اي براي تمرين نداشتند. اردوي بعدي تيم‌ملي هم از 22 دي‌ماه آغاز خواهد شد. تيم‌ملي خود را براي رقابت‌هاي جهاني تهران آماده مي‌كند.
 
وي در پاسخ به اين سوال كه گويا قرار است از اين به بعد در يك وزن بالاتر كشتي بگيريد، اظهاركرد: در پيكارهاي مطرح مانند جام‌جهاني در همان وزن 66 كيلوگرم حضور پيدا مي‌كنم اما در مسابقات داخلي و برون‌مرزي طبق تصميم‌گيري مربيان شهرستاني‌ام در وزن 74 كيلوگرم شركت مي‌كنم.
 
عبدولي درباره وضعيت فعلي‌اش پس از تصادفي كه مدتي پيش برايش به وجود آمد، توضيح‌داد: خوشبختانه پس از گذشت يك ماه از آن حادثه، تمريناتم را شروع كرده‌ام و تمرينات نيز به خوبي پيش مي‌رود و اكنون وضعيت خوبي دارم و آماده هستم. البته هنوز تحت درمان مي‌باشم.
 
وي درباره برگزاري ليگ كشتي فرنگي گفت: به نظرم اكنون در اين برهه از زمان برگزاري اين ليگ نمي‌تواند خوب باشد اما بازيكناني هستند كه به شركت در اين ليگ و بستن قرارداد نياز دارند چرا كه بستن اين قراردادها به زندگي آن‌ها بسيار كمك مي‌كند. به هر حال اميدوارم اين ليگ برگزار شود تا آن كشتي‌گيراني كه مشكل مالي دارند، از اين راه مشكلات‌شان حل شود.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: سعید عبدولی
:
:
:
آخرین اخبار