تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۲۷۲۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در پي تخريب پيست دو و ميداني ايذه بر اثر سيل اخير؛
تمرين ورزشکاران ایذه‌ای در كوه و جاده!
رييس هيات دو و ميداني ايذه با بيان اين‌كه پيست شهرستان بر اثر سيل اخير تخريب شده است،‌ گفت: اكنون ديگر اين پيست قابل استفاده نيست و در كوه و جاده تمرين مي‌كنيم.
 
بهروز مرداني اظهاركرد: در پي بارندگي‌هاي شديد چند وقت گذشته در ايذه كه باعث ايجاد سيل شد و باتوجه به اين كه استاديوم شهرستان در جاي بدي واقع شده است، تمام گل و لاي شط وارد پيست و باعث تخريب آن شد به صورتي كه اكنون قابل استفاده نيست.
 
وي ادامه‌داد: قبل از اين‌كه اين پيست به دليل آمدن سيل تخريب شود، به علت اين‌كه خاكي بود و وضعيت مناسبي براي تمرين نداشت، قرار بود اداره‌كل ورزش و جوانان استان به ما كمك كند تا بتوانيم آن را درست كنيم اما اين موضوع به همين صورت باقي مانده و اعتباري در اين زمينه به ما داده نشده است.
 
رييس هيات دو و ميداني ايذه با بيان اين‌كه تمام دونده‌هاي استقامتي خوزستان از اين شهرستان هستند، افزود: امسال دو مرحله از ليگ استان برگزار شد كه ما تاكنون در جايگاه نخست قرار داريم و احتمال اين‌كه بتوانيم درنهايت اول شويم، وجود دارد. قرار بود يك ماه پيش مرحله سوم اين رقابت‌ها برگزار شود ولي متاسفانه تاكنون انجام نشده است.
 
وي عنوان‌كرد: باتوجه به اين‌كه اكنون پيست نداريم، بازيكنان‌مان به صحرانوردي مي‌پردازند؛ يعني بيشتر در جاده و كوه تمرين مي‌كنند تا آمادگي خود را حفظ كنند. كمي پول از مسوولان شهري و ساير دوستان جمع‌آوري كرده‌ايم تا طي اين هفته يا هفته آينده در صورت مساعد بودن شرايط جوي، كمي خاك در پيست بريزيم و آن را آماده كنيم تا حداقل قابل استفاده باشد.
 
مرداني گفت: تاكنون كه از حمايت‌هاي هيات دو و ميداني استان محروم بوده‌ايم و متاسفانه هيچ موقع كمكي به ما نكرده و هر هزينه‌اي بوده است خودمان از طريق مسوولان شهر و افراد جذب كرده‌ايم. حتي كمك‌هاي لازم براي حضور تيم‌مان در ليگ استان را هم به اين صورت جذب كرديم.

وي با اشاره به اين‌كه اكنون تنها شهرستاني كه در استان مدرسه دو و ميداني دارد، ايذه است، عنوان‌كرد: دو مدرسه دو و ميداني داريم كه فعال هستند. همچنين بالاترين آمار بيمه ورزشي دو و ميداني‌كاران مربوط به ايذه است.
 
رييس هيات دو و ميداني ايذه خاطرنشان‌كرد: استعداد دو و ميداني ايذه بالا است و اكنون هم خوب كار مي‌كنيم. دو، سه مربي نيز در شهرستان داريم كه فعال هستند و مرتب كار مي‌كنند و مي‌توان گفت كه ما نيروي لازم را از نظر مربي و بازيكن داريم اما امكانات سخت‌افزاري نداريم.
 
وي بيان‌كرد: در تمام رشته‌هاي دو و ميداني به جز پرش‌ها، به دليل اين‌كه امكانات آن مهيا نيست، فعال هستيم. در بخش بانوان نيز فعاليت داريم و سال گذشته سه بانوي شهرستان، در مسابقات كشوري صاحب مقام شدند. بانوان ما در رقابت‌هاي استاني نيز عملكرد خوبي داشته‌اند.
 
مرداني درباره تعامل هيات با آموزش و پرورش گفت: در گذشته آموزش و پرورش ايذه استعدادها را شناسايي و به اداره ورزش و جوانان شهرستان معرفي مي‌كرد و ما آن‌ها را پرورش مي‌داديم ولي متاسفانه مدتي است كه اين ارگان براي شركت در مسابقات آموزشگاهي، از بازيكنان ما استفاده مي‌كند. متاسفانه اكنون تعامل خوبي با آموزش و پرورش نداريم كه البته بيشتر رشته‌هاي ورزشي ايذه با اين مشكل مواجه هستند.
 
وي در پايان اظهاركرد: ما در گذشته در تمام رده‌هاي سني ملي‌پوش داشته‌ايم و اكنون هم نيرو داريم و اگر امكانات لازم كه همان پيست است، در اختيارمان قرار بگيرد، مي‌توانيم خودمان را بيش از اين مطرح كنيم و قول مي‌دهم اگر يك پيست خوب در ايذه داشته باشيم، نيروي لازم را براي استان تامين خواهيم كرد.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: تمرین ، دو و میدانی ، ایذه
:
:
:
آخرین اخبار