تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۲۷۲۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاسیمیرو پس از حذف: با تیم دوم‌مان به اصفهان آمده بودیم
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از شکست تیمش برابر سپاهان و حذف از جام حذفی گفت: همان طور که دیدید ما به نوعی با تیم دوم خود به میدان آمده بودیم و برخی بازیکنان برای اولین بار بود که بازی می‌کردند.




 آلفردو کاسیمیرو در نشست خبری پس از بازی تیم‌های سپاهان و صنعت نفت آبادان اظهارکرد: ما به هر حال قوانین فوتبال را به نوعی پذیرفتیم و به جوان‌ها هم بها دادیم تا بتوانند در آینده برای صنعت نفت مثمر ثمر باشند.

وی افزود: سپاهان خیلی بازی را جدی گرفته بود و بازیکنان ما ریتم مناسبی را نداشتند و گل اول را با بدشانسی دریافت کردیم و با دریافت گل اول، امیدواری ما نسبتا کم شد.

کاسیمیرو بیان کرد: گاهی اوقات ما خوب بازی می‌کردیم اما برخی از بازیکنان جوان ما باید در آینده بهتر بازی کنند و باید این بازی را فراموش کنیم و تنها به بازی با نفت تهران فکر کنیم. به سپاهان تبریک می‌گویم و آرزو می‌کنم در آینده بهتر نتیجه بگیرد.
 
کاسیمیرو افزود: ما امروز جوانمردانه بازی کردیم و شرایط‌مان در لیگ برتر به گونه‌ای است که خطر سقوط را احساس می‌کنیم، بنابراین باید به برخی بازیکنان استراحت می‌دادیم. بعد از شروع نیم‌فصل دوم، هر پنج روز یک بار بازی می‌کردیم و لیگ ما مثل لیگ انگلستان نیست که بشود هر چهار روز یک بار بازی کرد.

وی اظهارکرد: اعضای هیات مدیره و مردم آبادان به نوعی اعتقاد داشتند که ما امروز به اصفهان نیاییم و بازی نکنیم چرا که بازیکنان خیلی خسته می‌شوند اما اگر نمی‌آمدیم جریمه می‌شدیم. باید بگویم که هیچ جدلی بین من و هیات مدیره نبوده است و درنهایت تصمیم گرفتیم که امروز بازی کنیم. ما بازیکنان بیشتری داریم که در آینده بهتر می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان را امروز برای اولین بار بازی دادید؟ گفت: علی عساکره، نبی‌الله باقری‌ها، دانیال سلامیه، سیامک سرلک، حامد سرلک و هادی رمضانی، بازیکنانی بودند که برای اولین بار بازی داده می‌شدند.

 وی درباره بازی نکردن روح‌الله عرب گفت: روح‌الله عرب می‌توانست امروز به اصفهان بیاید و بازی کند اما کمی مشکل انضباطی داشت و به همین دلیل در اختیار کمیته انضباطی باشگاه بود و امیدوارم که مشکل او به زودی حل شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار