تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۲۷۲۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توزیع 22 تن برنج در بازار شوشتر
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر از توزیع 22 تن برنج در بازار این شهرستان خبر داد و گفت: توزیع برنج در بازار شوشتر به‌صورت مستمر آغاز شد.

مسعود رجب‌زاده اظهار داشت: توزیع برنج در بازار شوشتر آغاز شده است و تلاش داریم تا مشکلات برنج در بازار را برطرف کنیم.

وی با اشاره به میزان برنج خریداری شده برای توزیع در شوشتر افزود: در مرحله نخست بیش از 22 تن برنج در بازار توزیع می‌شود و اگر مشکلات ادامه داشته باشد بار دیگر برنج به بازار تزریق خواهیم کرد.

*تا رفع نیاز شهروندان، برنج توزیع می‌شود

وی با اشاره به نحوه توزیع برنج در بازار شوشتر خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی عرضه برنج در بازار شوشتر را چهار عامل توزیع بر عهده دارند.

رجب‌زاده در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس اضافه کرد: عاملان توزیع برنج به نحوی انتخاب شده‌اند که مناطق مختلف شهری هر کدام یک توزیع کننده داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه توزیع برنج در بازار شهرستان همچنان ادامه دارد، افزود: توزیع برنج در بازار شوشتر تا زمانی که مشکلات برطرف شوند و وفور این مواد غذایی در بازار حس شود ادامه پیدا می‌کند.

*با محتکران برخورد می‌شود

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مردم برای خرید برنج عجله نداشته باشند، تاکید کرد: در بازار برنج به صورت مستمر توزیع می‌شود به این دلیل مردم نگرانی خاصی از تامین برنج خود نداشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نظارت بر انبارهای موجود در سطح شهرستان شوشتر به صورت مستمر انجام می‌شود و با هرگونه احتکار برنج برخورد خواهد شد.

 تشکیل صف‌های طولانی در آستانه روزهای پایانی ماه صفر باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم در این شهرستان شده است.

مرجع / فـارس
برچسب ها: توزیع ، برنج ، شوشتر
:
:
:
آخرین اخبار