تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۲۷۲۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زمان‌امتحانات وانتخاب‌واحددانشگاه صنعتي دزفول
معاون آموزشي دانشگاه صنعتي جندي‌شاپور دزفول با اشاره به برگزاري امتحانات نيم‌سال نخست از 16 تا 30 دي‌ماه، به مدت 2 هفته، زمان انتخاب‌واحد و حذف و اضافه ترم آينده را به ترتيب هفتم تا نهم و شانزدهم تا هجدهم بهمن‌ماه اعلام كرد.

محمدرضا شريفي با بيان اين مطلب خاطرنشان كرد: زمان آغاز كلاس‌هاي نيم‌سال آينده در تقويم آموزشي دانشگاه، 14 بهمن‌ماه است.
وي با اشاره به آماده‌سازي و تجهيز سالن‌هاي مطالعه خوابگاه‌هاي دانشگاه از ابتداي سال تحصيلي جاري تصريح كرد: در حال حاضر تمام خوابگاه‌هاي دانشگاه داراي سالن مطالعه هستند. همچنين 2 سالن مطالعه در دانشگاه، ويژه دانشجويان دختر و پسر، در طول ترم تحصيلي از ساعت 8 تا 19 شنبه تا چهارشنبه و در روز پنجشنبه از ساعت 8 تا 17 - به جز روزهاي تعطيل رسمي - به دانشجويان سرويس مي‌دهند. ساعات كاري سالن‌هاي مطالعه دانشگاه در طول ايام امتحانات تغييري نمي‌كند زيرا اين ساعات مطابق با برنامه سرويس‌هاي دانشگاه تعيين شده‌است.
معاون آموزشي دانشگاه صنعتي جندي‌شاپور دزفول با بيان اين‌كه ظرفيت سالن‌هاي مطالعه دانشگاه با مجموع يك صد نفر براي استفاده دانشجويان در طول ايام‌ عادي سال كافي است، تصريح كرد: سالن‌هاي مطالعه دانشگاه تنها در ايام امتحانات تا حدودي با كمبود فضا مواجه هستند كه به‌منظور رفع اين مشكل ساختمان‌ سالن‌هاي مطالعه جديد دانشگاه با ظرفيت حدود 200 تا 250 نفر براي دانشجويان دختر و پسر به طور مجزا، در حال احداث است و طي 2 ماه آينده به بهره‌برداري مي‌رسد.

شريفي همچنين درباره اجراي ‌آيين‌نامه جديد آموزشي در اين دانشگاه مبتني بر پرداخت هزينه در صورت انتخاب مجدد هر درس توسط دانشجويان روزانه، اظهارداشت: اين ماده آموزشي براي دانشجويان ورودي امسال و سال‌هاي بعد اجرا مي‌شود اما نرخ شهريه در آيين‌نامه مشخص نشده‌است و بايد در شوراي آموزشي دانشگاه مصوب شود كه اين موضوع هنوز در شوراي آموزشي مطرح نشده‌است.

مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲
0
1
نام صحیح و رسمی این دانشگاه، "دانشگاه صنعتی جندی شاپور" است.
:
:
:
آخرین اخبار