تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۲۷۲۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازگشت دونده خوزستاني
دونده خوزستاني ركورددار مسابقات سالني 400 متر جوانان ايران علاوه بر بازگشت به رشته دو و ميداني، در آستانه ثبت قرارداد با يكي از تيم‌هاي راگبي امارات است.

 

رضا بوعذار اظهاركرد: نه تنها از دو و ميداني كنار نكشيدم بلكه در راگبي نيز فعاليت دارم. من توانايي اين‌كه در هر دو رشته فعاليت كنم، را دارم.
 
وي ادامه‌داد: از چند كشور خارجي براي فعاليت در تيم‌هاي راگبي آن‌ها پيشنهاد داشتم و اكنون با يكي از تيم‌هاي راگبي دسته2 امارات به يكسري توافقات رسيده‌ام.
 
اين دونده و راگبي‌كار خوزستاني بيان‌كرد: توافقات‌مان مراحل نهايي خود را طي كرده است و بر سر مبلغ قرارداد هم به توافق‌هايي رسيده‌ايم و پنجم بهمن‌ماه به دوبي مي‌روم تا قرارداد نهايي‌ام را امضا كنم.
 
وي خاطرنشان‌كرد: عضو تيم‌ملي راگبي و دو و ميداني نيز هستم و هر موقع كه به من نيازي باشد، در خدمت آن‌ها مي‌باشم. در حال حاضر براي دو و ميداني خوزستان بازي نمي‌كنم اما حاضرم به عنوان بازيكن ساير استان‌ها، به ميدان بروم.
 
بوعذار افزود: اكنون با تيم گاز خراسان قرارداد دارم و به عنوان بازيكن اين تيم در رقابت‌‌هاي بين‌المللي دهه فجر شركت خواهم كرد. به صورت مرتب تمرين مي‌كنم تا درنهايت براي اين مسابقات آماده شوم.
 
وي در ادامه با بيان اين‌كه در دو و ميداني به من و خانواده‌ام بي‌احترامي كردند، گفت: با اين وجود بازهم با اين موضوعات كنار آمدم اما ظاهرا عده‌اي خاص هستند كه نمي‌خواهند با اين مسايل كنار بيايند و فكر مي‌كنند اگر بوعذار در دو و ميداني باشد به آن‌ها لطمه وارد مي‌شود.
 
اين بازيكن خوزستاني اظهاركرد: دو ماه پيش كه مسابقات انتخابي تيم‌ملي دو و ميداني نوجوانان و جوانان در اهواز برگزار شد، حراست زمين به من گفت كه به ما گفته‌اند، شما را از زمين بيرون كنيم.
 
وي عنوان‌كرد: واقعا زشت است كه با بازيكني كه پرافتخارترين دونده استان است، به اين صورت رفتار مي‌كنند. بوعذار بود كه دو و ميداني خوزستان را زنده كرد.
 
بوعذار در پايان درباره راگبي استان گفت: راگبي در سطح خوبي است و چند بازيكن ملي‌پوش هم كه بومي استان هستند، داريم. اكنون راگبي خوزستان جزو سه، چهار استان برتر كشور است.
 
به گزارش ايسنا، بوعذار چند ماه پيش در گفت‌وگو با ايسنا گفته بود «تا زماني‌كه آدم‌هاي منفعت‌طلب اطراف دو و ميداني هستند، ديگر در اين رشته فعاليت نمي‌كنم ولي يك روز برمي‌گردم و با ثبت يك ركورد خوب در دو و ميداني، چنان كاري مي‌كنم كه اين ركورد در تاريخ ثبت شود.»
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار