تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۲۷۳۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهره‌برداری از پتروشیمی مسجدسلیمان؛ 6 ماه آینده
مدیر عامل مناطق نفت خیز جنوب احداث پتروشیمی در منطقه زیلایی را یکی از کارهای مهم وزارت نفت در منطقه عنوان کرد و گفت: امیدواریم این پروژه تا 6 ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

حمید بورد در یادواره 35 شهید منطقه عنبر مسجدسلیمان اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای والای منطقه عنبر را گرامی می‌داریم و به مقام شامخ آنها ادای احترام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شهدا در دوران دفاع مقدس از کشور پاسداری کرده‌اند افزود: همه ما مدیون شهدای والامقام و مردم منطقه عنبر هستیم.

این مقام مسئول در وزارت نفت، منطقه عنبر را یکی از قدیمی‌ترین مناطق نفتی کشور معرفی کرد و گفت: نخستین چاه نفت در سال 1317 در این منطقه حفاری شده است.

وی سابقه تاریخی عنبر را گره خورده با نفت بیان کرد و گفت: در گذشته این منطقه رونق خوبی داشته که امیدواریم با اقداماتی که مجموعه نفت قرار است در اینجا انجام دهد دوباره بیش از گذشته رونق بگیرد.

مدیر عامل مناطق نفت خیز جنوب احداث پتروشیمی در منطقه زیلایی مسجدسلیمان را یکی از کارهایی مهم وزارت نفت در منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم این پروژه تا 6 ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

بورد گفت: امیدواریم با خدمات رسانی به مردم منطقه بتوان دل شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس که برای صیانت از تمامیت ارضی و دفاع از آرمان‌های والای انقلاب جان خودشان را فدا کردند خوشحال کنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار