تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۲۷۳۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از مسؤولان بپرسيد چرا کي‌روش در فهرست نيست
سرمربي نفت در مورد اينکه اسم او در فهرست مربيان قرن 21 است اما اثري از نام کي‌روش در اين فهرست ديده نمي‌شود، گفت: نمي‌دانم نحوه امتياز بندي اين فهرست چگونه است اما من به دليل حضور در ليگ قهرمانان آسيا با تيم ذوب‌آهن در اين فهرست قرار دارم

 منصور ابراهيم‌زاده در نشست خبري پيش از بازي با نفت آبادان اظهار داشت: ابتدا رحلت پيامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبي (ع) و آقا امام رضا را تسليت مي‌گويم. اميدوارم بتوانيم به بخشي از خواسته‌هاي آنها که صداقت، راستي و درستي است عمل کنيم. در مورد بازي هم بايد بگويم شرايط ما در جدول به گونه‌اي است که موفقيت هر تيمي مي‌تواند آن را در جدول جابجا کند. فاصله ما با تيم‌هاي بالايي ما خيلي کم است و رقباي ما با هم بازي دارند. نفت آبادان هم شرايطش به شکلي است که مي‌خواهد بالاتر بيايد و به آينده اميدوار شود. هر دو تيم فوتبال بازي مي‌کنند و نفت آبادان فردا براي موفقيت و گلزني مي‌آيد زيرا يک امتياز هم براي تيم مفيد نيست. نفرات خوبي هم دارد و نفرات خوبي هم جذب کرده است.

وي ادامه داد: ما بايد با دقت‌تر جلو برويم زيرا نفت آبادان در بازي با سپاهان هم با نفرات اصلي بازي نکرده بود هر دو تيم شرايط ويژه‌اي دارند و اميدوارم با يک فوتبال خوب بتوانيم به موفقيت برسيم.

سرمربي نفت در مورد اينکه اسم او در فهرست مربيان قرن 21 است اما اثري از نام کي‌روش در اين فهرست ديده نمي‌شود، گفت: نمي‌دانم نحوه امتياز بندي اين فهرست چگونه است اما من به دليل حضور در ليگ قهرمانان آسيا با تيم ذوب‌آهن در اين فهرست قرار دارم و از اينکه به عنوان يک ايراني نامم در اين فهرست است خوشحالم مثل ساير ايرانياني که در رده‌هاي مختلف جهاني حضور دارند اما نمي‌دانم دليل اينکه نام کي‌روش در اين فهرست نيست چيست و بايد اين مسئله را از مسئولان بپرسيد و اينکه نحوه امتياز بندي اين فهرست چگونه است. زيرا وقتي مربي وارد اين فهرست مي‌شود ديگر از اين فهرست خارج نمي‌شود.

:
:
:
آخرین اخبار