تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۲۷۳۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازي در کنار فرهاد مجيدي افتخار بزرگي است
مهاجم جديدي تيم فوتبال استقلال ابراز اميدواري کرد اين تيم در بازي خانگي مقابل مس کرمان به پيروزي برسد.

 فرزاد حاتمي عصر امروز شنبه و در حاشيه تمرين آبي پوشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازي با مس دشوار است اما ما دنبال کسب سه امتياز اين بازي هستيم و اميدواريم بتوانيم با پيروزي در اين ديدار صدرنشيني خودمان را تداوم دهيم.

وي در پاسخ به اينکه از بازي در کنارمجيدي چه احساسي دارد گفت: بازي در کنار فرهاد مجيدي افتخار بزرگي است چرا که وي بازيکن بزرگي است و من خيلي خوشحال مي شوم کنار ايشان بازي کنم. البته بستگي به اين دارد که سيستم بازي چه باشد و آقاي قلعه نويي براي اين بازي چه تدبيري را مد نظر داشته باشد. با اين حال چه روي نيمکت باشم و چه در داخل زمين براي موفقيت استقلال تلاش مي کنم و اميدوارم که امسال قهرمان ليگ شويم.

وي در پايان در پاسخ به اين سوال که نحوه بازي او به علي دايي شباهت دارد گفت: من اگر تنها 30 درصد هم مثل علي دايي بازي کنم افتخار بزرگي است. علي دايي الگوي بسيار خوبي براي خيلي از فوتباليست هاست و اميدوارم بتوانم با بازي هاي خوب خود به تيم ملي دعوت شوم و براي اين تيم هم خوب بازي کنم.

تيم فوتبال استقلال که عنوان صدرنشيني رقابت هاي ليگ برتر را يدک مي کشد روز دوشنبه و در هفته بيست و يکم ليگ برتر در ورزشگاه آزادي تهران ميزبان مس کرمان خواهد بود.

:
:
:
آخرین اخبار