تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۲۷۳۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جواني يکي از دلايل کم امتياز بودن تيم ما است
سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان گفت: خاطرات زيادي را به واسطه هدايت تيم استقلال اهواز در اين شهر دارم و به خوبي با مردم استان خوزستان آشنا هستم.

 اکبر ميثاقيان عصر يکشنبه در نشست خبري پيش از بازي فولاد خوزستان و آلومينيوم هرمزگان اظهار کرد: خاطرات زيادي در اهواز دارم و به واسطه مربيگري در تيم استقلال اهواز به نوعي اين استان را استان خود مي دانم.

وي افزود: قطعا فولاد خوزستان جزو برترين باشگاه هاي فوتبالي کشورمان است که از مجموعه اي بدون حاشيه و داراي سرمربي بزرگ برخوردار است. فرکي توان خود را به خوبي در اين تيم به نمايش عموم گذاشته است. در مقابل تيم ما با توجه به سابقه کمي که در ليگ برتر دارد در اين ديدار يک بازي سخت را در پيش رو خواهد داشت اما اين بازي از زيبايي هاي خاص خود نيز بهره مي برد.

سرمربي تيم آلومينيوم هرمزگان وضعيت تيم خود را رو به بهبود دانست و اظهار کرد: در بين تعطيلات نيم فصل سعي خودمان را بر جذب بازيکن با تجربه گذاشته ايم و در اين بين سه بازيکن به تيم جذب کرده ايم و اميدواريم که از آنها در بازي هاي آينده بهترين استفاده را ببريم.

ميثاقيان عنوان کرد: آلومينيوم يک تيم جوان است و شايد يکي از دلايل کم امتياز بودن تيم ما نيز همين موضوع باشد. در حال حاضر تيم ما به يک روند خوب رسيده است و اميدواريم در بازي مقابل فولاد نيز آن را ادامه بدهيم.

از سري رقابتهاي هفته بيست و يکم ليگ برتر باشگاه هاي کشور تيم هاي فولاد خوزستان و آلومينيوم هرمزگان ساعت 15 و 30 دقيقه روز يکشنبه در ورزشگاه تختي اهواز به مصاف هم مي روند.

:
:
:
آخرین اخبار