تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۲۷۴۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاسميرو: بقا ما در ليگ برتر دست خودمان است
 سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:‌ ماندنمان در ليگ برتر هنوز دست خودمان است و شانس بقا داريم.

http://www3.varzesh3.com/admin/asp/Picture/00943141.gif

آلفردو کاسميرو پس از شکست 4 بر يک صنعت نفت برابر نفت تهران عنوان کرد: همه چيز در اين بازي بد بود، بازي بسيار بدي بود. زمين بد، تاکتيک بد، تکنيک بد، هواي بد و در مجموع همه چيز نامناسب بود. همه چيز دست به دست هم داد و امروز نتوانستيم بازي خوبي ارائه دهيم، قسمتي از اين بازي هم متعلق به من است.

وي افزود: در خط دفاعي، حمله و هافبک عملکرد خوبي نداشتيم، گل سوم روي اشتباه بازيکنان بود. يک کارت قرمز گرفتيم و همه چيز به ضررمان بود. اگر تمام اين مسائل را در نظر بگيريم روز روز ما نبود.

سرمربي نفت آبادان در خصوص اينکه چه برنامه‌اي براي آينده اين تيم در نظر دارد، خاطرنشان کرد: قبل از اين ديدار براي کسب يک امتياز مي‌خواستيم به ميدان بياييم که اينگونه نشد. ما براي بازي آينده خود عباس مردافي و حسين کعبي را نخواهيم داشت و اين بيشترين ضربه را به ما خواهد زد.

کاسيمرو تصريح کرد: بايد اين بازي را فراموش کنيم و به فکر آينده باشيم. در اين ديدار بعد از گل اول تيم از هم پاشيد و پس از آن بازيکنان نتوانستند خود را پيدا کنند. هر بازيکن براي خود بازي مي‌کرد. اميدوارم در بازي‌هاي آينده با ريکاوري که انجام مي‌دهيم بتوانيم نتايج لازم را کسب کنيم.

وي با اشاره به برنامه‌ريزي فشرده مسابقات يادآور شد: ما چهار پنج روز پيش با سپاهان بازي داشتيم و هم‌اکنون در تهران به مصاف نفت رفتيم. بازيکنان‌مان با مشکلات بدني روبرو مي‌شوند و صد در صد در اين ديدار آمادگي نداشتند. در کنار همه اين اتفاقات جايگاه ما در جدول خوب نيست اما ما به جنگ و مبارزه خود ادامه مي‌دهيم و هنوز شانس بقا در ليگ برتر را داريم.

کاسيميرو گفت: 13 بازي ديگر در ليگ برتر داريم و ميانگين دو امتياز در هر بازي 26 امتياز مي‌شود. هفت بازي در آبادان داريم و شش بازي ميهمان خواهيم بود. رقابت در انتهاي جدول نزديک است، هنوز ماندن‌مان در ليگ برتر بستگي به خودمان دارد،‌ما با تيم‌هاي انتهاي جدولي بازي داريم که مي‌توانيم با برتري مقابل آنها جايگاه خود را ارتقاء دهيم. بدتر از شکست امروز از دست دادن روحيه بازيکنان و همچنين دوبازيکنمان براي ديدار آينده است.


:
:
:
آخرین اخبار