تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۲۷۴۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تقدير از اقدام جوانمردانه دروزاه بان فولاد
سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در آخرين تمرين اين تيم قبل از ديدار با آلومينيوم هرمزگان از اقدام جوانمردانه عليرضا سليمي دروازبان فولاد تقدير شد.
حسين ابن قاسم اظهار کرد: پس از سه اخطاره شدن ارشاد يوسفي در جريان بازي با داماش گيلان که با تساوي 2 بر 2 پايان يافته بود، فولاد يک بازي حساس با سپاهان در اصفهان داشت و در اين بين قرعه به نام عليرضا سليمي افتاد تا در اين ديدار حساس از دروازه فولاد دفاع کند.

وي افزود: عليرضا در اين ديدار عملکرد بسيار خوبي از خود به نمايش گذاشت و با توپ گيري هاي بدون عيب او با سه امتياز از اصفهان برگشتيم. پس از آن بود که براي بازي با سايپا تصميم بر حضور دوباره او گرفته شد اما عليرضا با مراجعه به مربيان و همچنين اجازه گرفتن از سرمربي خود از حضور در اين ديدار انصراف داد و درخواست کرد که براي تداوم رفاقتها و رقابتهاي بازيکنان و همچنين دستيابي به هدف نهايي باشگاه اين اتفاق رخ ندهد.

سرپرست فولاد خوزستان عنوان کرد: اين رفتار وي باعث شد که مديريت باشگاه فولاد خوزستان از اين عملکرد وي با اهداي لوحي تقدير به عمل آيد تا رفاقت و صميميت تيم همچنان حفظ شود.

از سري رقابتهاي هفته بيستم و يکم ليگ برتر باشگاه هاي کشور امروز تيم هاي فولاد خوزستان و آلومينيوم هرمزگان در اهواز به مصاف هم مي روند.
:
:
:
آخرین اخبار