تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۲۷۴۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اظهارنظر نماینده شوش درباره حضور احمدی نژاد
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور رئیس جمهور در مجلس و سخنرانی وی در صحن علنی باعث می‌شود تا اختلافات احتمالی برطرف شود.

سیدراضی نوری اظهار داشت: حضور رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی می‌تواند ثمرات زیادی داشته باشد و باید از این فرصت در راستای برطرف کردن اختلافات استفاده کرد.

وی افزود: حضور رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی باعث مودت و صمیمیت می‌شود و به این دلیل از این حرکت‌های مبتکرانه رئیس جمهور استقبال می‌کنیم.

*مجلس بر مصوبه خود اصرار دارد

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی اصرار دارد تا هدفمندی یارانه‌ها در سال‌جاری و شرایط کنونی اجرا نشود و این مصوبه باید اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه شاید حضور رئیس جمهور در صحن علنی مجلس برای مسائل دیگری باشد، تاکید کرد: احتمال اینکه رئیس جمهور برای مسائل دیگری صحبت کند وجود دارد ولی اصلی‌ترین احتمال سخنرانی وی درباره اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها در مجلس است.

نوری خاطر نشان کرد: باید سخنان رئیس جمهور را شنید و استدلال‌های کارشناسان را نیز بررسی کرد ولی مجلس زیربار فشار مضاعف به مردم نمی‌رود و با این روند مخالف هستیم.

*رئیس جمهور به درخواست خود در مجلس سخنرانی می‌کند

با توجه به اینکه در نوبت‌های گذشته مانند طرح سئوال از رئیس جمهور احمدی‌نژاد در صحن علنی مجلس سخنرانی کرد و این حضور به مودت و صمیمیت موجود بین مجلس و دولت کمک نکرد، نوری در این باره گفت: آن موقع رئیس جمهور به اجبار و برای طرح سئوال به مجلس آمد ولی در شرایط کنونی رئیس جمهور برای سخنرانی خودخواسته به مجلس می‌آید و این دو با هم تفاوت بسیاری دارند.

نوری خاطر نشان کرد: مجلس باید راه تعامل را در ماه‌های پایانی عمر دولت هموار کند ولی در این مسیر نباید با اعمال فشار بر مردم موافقت کند زیرا مردم دیگر تحمل شوک‌های جدید به بازار را ندارند.

مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
0
3
سید راضی شما چقدر ساده ای کدام مودت کدام صمیمیت در آینده نه چندان دور مودت رو میبینی که به کجا میرسه
:
:
:
آخرین اخبار