تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۲۷۵۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال از تيم ملي هم بهتر است
سرمربي تيم فوتبال ابومسلم خراسان گفت: براي حضور در جمع مدعيان صعود بايد نفت مسجد سليمان را شکست دهيم.
هادي برگي‌زر، افزود: نفت مسجد سليمان يکي از مدعيان صعود به ليگ‌برتر است اما اگر بخواهيم همچنان بالانشين جدول بوده و براي حضور در ليگ‌برتر شانس داشته باشيم، محکوم به پيروزي در اين ديدار خانگي هستيم.

وي تاکيد کرد: تمام توان خود را خواهيم گذاشت تا پيروزي در اين ديدار سخت ميسر شود ضمن اينکه شرايط تمرين تيم با توجه به قطع بارندگي‌ها بسيار مناسب است و اميد به پيروزي داريم.

وي با بيان اينکه بازي‌هاي ابومسلم همچنان در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) مشهد برگزار خواهد شد، ادامه داد: براي انتقال بازي‌ها به ورزشگاه تختي بايد با فدراسيون رايزني کنيم اما خودم ترجيح مي‌دهم بر روي چمن طبيعي بازي کنيم و به همين دليل نظر من ادامه ميزباني‌ها در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) است.

سرمربي تيم فوتبال ابومسلم خراسان تصريح کرد: به هيچ عنوان فوتبال بر روي چمن مصنوعي را نمي‌پسندم و حتي ديدارهايي را که بر روي چمن مصنوعي برگزار مي‌شود، از طريق تلويزيون نگاه نمي‌کنم.

برگي‎زر اخبار مربوط به تغيير کادر فني تيم فوتبال ابومسلم خراسان را شيطنت و شايعه خواند و گفت: نمي‌دانم چرا برخي افراد به دنبال اين گونه فضاسازي‌ها هستند اما آقايان بدانند اينگونه اخبار روي من تاثير نمي‌گذارد و با توجه به حمايت قاطع باشگاه، مطمئنا روي بازيکنان هم تاثير نخواهد گذاشت.

وي تاکيد کرد: ابومسلم نتايج بدي نگرفته که برخي اين قدر فضاسازي مي‌کنند. ما در جام حذفي به بهترين تيم ايران که حتي از تيم ملي نيز شرايط بهتري دارد، باخته‌ايم و در ليگ دسته اول هم از سه بازي 6 امتياز کسب کرده‌ايم و اين در حالي است که قبل از حضور من، ابومسلم از 13 بازي 15 امتياز گرفته بود.

سرمربي تيم فوتبال ابومسلم خراسان ادامه داد: سال‌هاي گذشته ابومسلم در مرحله اول جام حذفي از گردونه رقابت‌ها حذف مي‌شد اما امسال دو تيم ليگ‌برتري را حذف کرديم و احساس مي‌کنم عملکرد خوبي داشتيم و خوشبختانه ابومسلم مديران آگاهي دارد و آن‌ها نيز از اين شرايط جوسازي ناراحت هستند.

ديدار تيم‌هاي فوتبال ابومسلم خراسان و نفت مسجد سليمان ساعت 14 روز چهارشنبه در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد برگزار خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار