تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۲۷۵۵۳
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نخستین سخن با تو که می خواستی بهترین باشی
رحیم الهایی سحر
آنگاه که مهندس هاشم سواری نماینده سابق دشت آزادگان وهویزه قصد داشت مهندس صالحی نسب نماینده فعلی را با استفاده از قدرت سیاسی خود از اداره جهاد کشاورزی دشت آزادگان عزل نماید ، نگارنده با جدیت در مقابل این تصمیم قد علم کردم وبا نگارش چندین سرمقاله و درج مقالاتی در این هفته نامه و نیز رایزنی و گفت وگو با مهندس موسوی مدیر سابق سازمان جهادکشاورزی استان ، جناب صالحی نسب در جهاد کشاورزی شهرستان ابقا ، تا به میل خود جهت شرکت در انتخابات مجلس نهم استعفا نماید .

دلیل این ایستادگی و مقاومت هفته نامه رضوان ، دفاع از نیروهای کیفی و بومی و به طور کل ثبات مدیریتی است چرا که نیروهای موثر در مدیریت حوزه خود و نشان دادن توانایی های خویش می تواند بسیاری از مشکلات شهرستان را رفع نماید . آنگاه که مهندس صالحی نسب خود را برای انتخابات مجلس نهم کاندیدا کرد و با شعار می خواهم بهترین باشم و بدون ارائه برنامه گام در انتخابات مجلس نهاد و توانست با کسب آرای شهروندان راهی مجلس شود ولی متاسفانه به جای عبرت گرفتن از دوره های گذشته و انتقاداتی که بر نمایندگان قبل از وی مطرح بوده ، تنها می خواست بهترین باشد غافل از اینکه صندلی مخملین مجلس ، بهترین انسان ها را هم تغییر داد و می دهد.این امر را نمایندگان سابق مجلس می توانند بهتر و بیشتر تبیین نمایند.

با اینکه از عمر راه یافتن جناب صالحی نسب به مجلس شورای اسلامی چندصباحی بیشتر نمی گذرد اما با فشارهای خود به مدیران با تجربه ، استرس را در کل سیستم مدیریتی منطقه به وجود آورده و تزریق نموده است شاید علت آن هم چیزی جز وعده و وعید انتخابات نمی تواند باشد وعده و وعیدهایی که او را ملزم نمود که تغییرات را آغاز نماید سئوال اساسی اینجاست که در شهرستانی که با کوهی از مشکلات دست و پنجه نرم می کند و در سالی که به خشکسالی مالی معروف است ، تعویض یا جابجایی مدیران چه نتایجی به ارمغان می آورد؟

احضار مدیر شیلات به بخشداری مرکزی که در مدیریت چندین ساله خود بر این حوزه نتوانست پروژه پرورش ماهی دشت آزادگان را راه اندازی نماید که می توانست هزار نفر بیکار را مشغول نماید و برای بیش از پنج هزار نفر وسیله امرار معاش ایجاد نماید چه توجیهی به بجز وعده ووعید انتخاباتی می تواند داشته باشد ؟ تعویض و جابجایی مدیرانی چون مدیریت آب وفاضلاب که با تزریق اعتبارات اوراق مشارکت قبل از انتخابات  مجلس می توانست فاضلاب شهرستان را متحول کند، چه توجیهی دارد؟ مهندس هاشمی زاده در اوج روزهای کاری خویش و تلاش مستمر ایشان جهت کنترل آب های به جا مانده از بارندگی های اخیر چه دلیلی برای تغییر ایشان با گزینه مورد نظر وجود دارد ؟ تعویض این نیروی کیفی که با زیر و بم فاضلاب  شهرستان آشنا بود آیا این شائبه را به وجود نمی آورد که در پشت این تعویض ها معادله ای چند مجهولی وجود دارد ؟

کاندیدا کردن مدیران فاقد تجربه در شهرستانی که با معضلات اقتصادی و بیکاری چند هزار نفری دست به گریبان است چه سودی دارد ؟

جناب آقای صالحی اخیرا با سعی دارد کارهایی که در گذشته صورت گرفته را به نام خود بکند غافل از اینکه حافظه ، هنوز ما را یاری می کند به عنوان نمونه تبدیل نام میدان هروی تهران به سوسنگرد کاری است که یک سال پیش انجام گرفت و خبر آن هم در هفته نامه رضوان چاپ گردید چگونه مهندس صالحی نسب ادعای پیگیری و تصویب این کار فرهنگی و نه تبلیغاتی را می نماید؟

همه هم خوب به یاد می آوریم که دانشکده پرستاری بیمارستان بستان در سفر سوم سال ۸۸ توسط خانم دستجردی وزیر سابق بهداشت مورد موافقت قرار گرفت با آنکه هنوز کلنگ آن به زمین نخورده است اما هیچ کس نمی تواند ادعای پیگیری آن را بنماید .

پیشنهادی که لازم است به مهندس صالحی نسب داده شود این است که به جای اعلام این برنامه ها بهتر است سری به شرکت شستا وابسته به تامین اجتماعی بزند و پرونده پالایشگاه که در کمد آن شرکت بایگانی است را فعال نماید.

ای کاش مهندس صالحی نسب در مورد وعده خود نسبت به  تکمیل جاده اهواز – سوسنگرد که قرار بود در هفته بسیج ( آذرماه) آن هم در یکی از جلسات شورای اداری شهرستان مطرح نمود عمل نماید.

ای کاش مهندس صالحی نسب علت تعطیلی کار تکمیل بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی دشت آزادگان را توضیح دهد.

ای کاش مهندس صالحی نسب علت توقف کار در جاده های هویزه – سوسنگرد و بستان – سوسنگرد را برای مردم تشریح نماید وبرنامه های آتی خود را تبیین نماید.

ای کاش مهندس صالحی نسب علت عدم تعامل خود را با شورا وشهرداری سوسنگرد را به شکلی کاملا شفاف بیان نماید و علت این همه عقب افتادگی در بودجه های عمرانی شهر سوسنگرد را برای شهروندان توضیح دهند و به مردم بگوید که چرا تاکنون نسبت به بهره برداری از بارانداز شهرداری سوسنگرد در بازارچه چذابه تعلل صورت می گیرد . معادلات انتخاباتی تا چه حد در این امر دخیلند؟ چرا مهندس صالحی نسب در جلسه مشترک شورای شهر و فرمانداری ، شورای شهر را به بلوکه کردن اعتبارات تهدید کردند؟ اکنون که شهرداری ادعا کرده که اعتباراتی برای بهسازی و آسفالت خیابان ها ندارد آیا این اشکال بر شما وارد نیست که تهدید های خود را عملی نموده اید؟ چرا هیچ کار و برنامه عمرانی در سطح شهر سوسنگرد دیده نمی شود؟

ای کاش مهندس صالحی نسب این مطلب را بیان نمایند که چرا سهم شهرداری های دشت آزادگان و هویزه از بحث آلاینده ها در بین شهرهای استان صفر است .( لیست شهرستان های که از بخش آلاینده ها سهم برده اند در دفتر شورا موجود است )

همه انتظار داریم که مهندس صالحی نسب، آماری از افرادی که در این مدت مشغول به کار شده اند را ارائه نمایند تا مقایسه ای با آنانی که وی بهترین آنان می باشند داشته باشیم ؟ همه انتظار داریم علت رها شدن پروژ های مسکن مهر و سالن های ورزشی و عدم بازسازی سالن سوخته را از زبان شما بشنویم … بالاخره همه انتظار داریم جناب آقای صالحی نسب...

مرجع/ اسرانیوز
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۳
صالحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
5
1
دستت دردنکنه حاجی
پاسخ ها
جواد داغری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
حاجی بلد نیست چطور داغ دلش را خالی کند
مجبور است از مهره های سوخته حمایت کند
fazel
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
4
2
صالحی نسب یا غیر از آن فرقی نمی کنی هر نماینده ای که باشه دستش تو روغنه -درد را فقط مردم محروم حس می کنن جاده و بیمارستان که هفته ای دهها نفر به دلیل فقدانشان دارن تلف میشن دل هیچ مسئول را تحریک نمی کنه والسلام
سوسنگرد من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
4
1
دست مریزاد آقای الهائی سحر واقعا حقایق رو ذکر کردید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
2
5
از خدمات ارزنده آقای صالحی نسب کمال تشکر را داریم چون منطقه را از همه نظر متحول کرده است امیدوارم با حمایت مردم مهندس صالحی نسب در خدمت رسانی به بهترین مردم دنیا موفق باشد
فقط از عزیزان خواهش میکنم دست از انتقادهای کینه ای خود بردارید
شهروند دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
1
4
باسلام خدمت تمام دشت آزادگانیهای عزیز
بنده به عنوان یک شهروند دلسوز یک انتقاد از آقای الهایی سحر داشتم:حالا که اینطور از آقای صالحی نسب انتقاد میکنیدو تعویض مدیران را کاری اشتباه می دانید چرا در زمان نماینده قبلی درحالی که بهترین مسئولان شهر بخاطر اهداف شخصی تعویض شدند وشهرهای دیگر با افتخار از آنها استقبال کردند شما سکوت کردید؟نمونه بارز آنها آقای باوی در اداره بهزیستی بود که قربانی اهداف شخصی آقایان شدند درحالی که بارفتن این انسان شریف هم در اداره بهزیستی وهم دربخش ورزش افت کردیم یا آقای نبی سواعدی که با آن همه سابقه نباید در شهرمان مسئولیتی بر عهده داشته باشد؟
بیایید از اهداف مهندس صالحی نسب حمایت کنیم
پاسخ ها
ساعدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
واقعا که حرفهای خوبی زدید شهروند دلسوز دشت آزادگان.
در زمان مدیرت آقای باوی در بهزیستی دشت آزادگان افراد تحت پوشش این اداره همه راصی بودند ولی بازهم مثل مسئولان قبلی این فرد زحمتکش ودلسوز قربانی اهداف شخصی آقایان شدند ونمایندگان آبادان با روی باز از آقای باوی استقبال کردند
امیدوارم آقای صالحی نسب این اشتباهات را مرتکب نشود
درضمن آقای الهایی سحر کمی هم منصف باشید من نمیدانم آقای هاشمی برای شهر چکار کرد واگر آن فرد را در استانداری نداشت ریاست آب وفاضلاب را هم عهده دار میشد؟
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۶
4
1
در پاسخ به نظر "شهروند دلسوز" باید بگویم که آقای الهایی سحر شاید شخصاً درباره ی مسائل تغییر پست و ریاست ها در زمان آقای سواری ننوشتند اما چندین و چند مقاله درباره ی تغییر ریاست به خصوص اداره ی آموزش و پرورش چاپ شدند.
دوم: اگر آقای ساعدی صاحب این سایت باشند حق جانب داری را ندارندو این خلاف منطق اطلاع رسانی است.
امین جادری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
1
4
من نمی دانم منظور آقای الهایی سحر از نوشتن این مطلب چیست؟امیدوارم که هدفش خراب کردن نماینده محترم نزد مردم نباشد !!!
من هم با نظر همشهریان عزیزم در مورد تعویض پستهای مسئولین ادارات زمان سواری کاملا موافقم زیرا مسولین دلسوز وکاربلدی داشتیم ولی بخاطر اهداف انتخاباتی قربانی آقایان شدند وحالا به همان ادارات مراجعه کنیم وتفاوت را احساس کنیم
خالد چلداوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
1
1
از نماينده ي محترم دشت ازادگان جناب اقای صالحی نسب کمال تشکر و قدر دانی داریم و ارزوی موفقیت برای ایشان را از خدای متعال خواستاریم.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
0
0
اولاً باتوجه به سؤالی که از آقای الهایی سحر درباره ی تعویض هاکردم،گفت:رضوان باتعویض ها مخالفت ندارد.بلکه اعتقاد داریم که منصوب شود،باید قوی تراز معزول باشد.
ثانیاًچرا خوانندگان عزیز به بخش های دیگر مقاله توجه نمی کنند،
مثلاًبیمارستان،جاده،بارنداز و محروم شدن شهرستان از اعتبارات آلایندگی.
کمی انصاف داشته باشند................
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
0
0
به نظر من فقط آقای الهایی سحر راست را می گوید
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
0
0
حاجی قرار. بود فکریم ب حال ما دانشجویان مظلوم دانشگاه صنعتی شهدای هویزه کنید
:
:
:
آخرین اخبار