تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۲۷۶۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار بهبهان خبر داد
بهره‌برداری از 2180 واحد مسکن مهر بهبهان تا پایان امسال
فرماندار بهبهان گفت: تا پایان سال جاری 2 هزار و 180 واحد مسکن مهر بهبهان آماده بهره‌برداری می‌شود.

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/10/05/13911005000332_PhotoA.jpg

فرهاد باذلی‌محبوب اظهار کرد: پروژه مسکن مهر یکی از خدمات و کارهای عظیم دولت‌های نهم و دهم در کشور بوده که بسیاری از خانواده‌ها را صاحب خانه می‌کند.

وی تصریح کرد: مسکن مهر بهبهان نیز از سایت‌های بسیار خوب این پروژه در سطح خوزستان بوده و پیگیری‌های این شهرستان در اجرای پروژه‌های مسکن مهر از دید مسئولان استانی بسیار خوب توصیف شده است.

فرماندار بهبهان خاطرنشان کرد: با اراده قوی مسئولان و دست‌اندرکاران مسکن مهر بهبهان امید می‌رود که این شهرستان بار دیگر میزبان افتتاح مسکن مهر در خوزستان قرار گیرد.

وی افزود: بنابراین همه باید در راستای سرعت بخشیدن به انجام امور باقی مانده تا پایان سال جاری به طور جدی و با تمام توان تلاش کنیم.

باذلی‌محبوب در ادامه با اشاره به روند اجرای پروژه مسکن مهر بهبهان در قالب اتحادیه‌های تعاونی، خود مالک و مقاوم‌سازی گفت: در حال حاضر چهار هزار و 9 واحد مسکونی در حال ساخت بوده و تاکنون دو هزار و 800 واحد مسکن مهر نیز در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

وی در خصوص مشکلات موجود در روند تکمیل مسکن مهر بهبهان بیان کرد: احداث مسجد، تکمیل گذرها و معابر، تکمیل فضای سبز، توسعه شبکه توزیع برق، تامین کنتورهای آب و برق واحدهای مسکونی، افزایش سقف تسهیلات بانکی از 20 به 25 میلیون تومان، طولانی شدن مراحل آزادسازی دریافت وام و کندی صدور اسناد مالکیت برای کاستن سود دوران مشارکت از جمله مشکلات روند تکمیل مسکن مهر بهبهان است.

فرماندار بهبهان خاطرنشان کرد: در همین راستا از اداره کل راه و شهرسازی خواستار تسریع در جذب اعتبارات و نظارت دقیق بر کیفیت اجرایی مسکن مهر هستیم.

وی در پایان از آماده بهره‌برداری شدن دو هزار و 180 واحد مسکن مهر بهبهان تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار کرد: در این زمینه می‌طلبد دستگاه‌های مربوطه تعهدات خود را تکمیل و آماده‌سازی این واحدها برای آماده شدن مراسم افتتاحیه محقق سازند.

مرجع / فـارس
برچسب ها: مسکن مهر ، بهبهان
:
:
:
آخرین اخبار