تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۲۷۶۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربي نفت آبادان: بايد قبل از ديدار با تراكتور به تيم شوك وارد مي‌شد
مربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: باتوجه به نتايج تيم، نفت حال و روز خوبي ندارد و شرايط‌مان مطلوب نيست.
 
سعيد سلامات اظهاركرد: بازي سختي مقابل تراكتورسازي داريم. به هر حال اين تيم خوب و منسجم است و باتوجه به جايگاه‌اش در بالاي جدول، براي اين‌كه بتواند اين مكان را حفظ كند براي جنگيدن و كسب سه امتياز به اين ديدار مي‌آيد.
 
وي ادامه‌داد: ما نيز بايد تلاش كنيم از اين ديدار خانگي با برد خارج شويم و كسب سه امتياز بسيار براي ما مهم است. در اين ديدار حسين كعبي را كه در بازي گذشته اخراج شد، عباس مرداسي را به دليل سه‌كارت بودن و سجاد مشكل‌پور به خاطر شكسته‌شدن بيني‌اش در اختيار نداريم كه مي‌توان گفت سه بازيكن اصلي خط دفاع‌مان را نداريم كه اين موضوع شرايط را براي ما سخت مي‌كند.
 
مربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان‌كرد: باوجود تمام اين شرايط، بايد سعي كنيم يك بازي خوب مقابل تراكتورسازي به نمايش بگذاريم و نتيجه مطلوب را كه پيروزي است، به دست آوريم. مردم آبادان هم به جز برد نفت به چيز ديگري فكر نمي‌كنند ولي به هر حال شرايط سختي داريم.
 
وي افزود: به نظرم بازيكنان‌مان روحيه لازم را ندارند و اين باخت‌ها در روحيه آن‌ها تاثير‌گذار بوده است. به هر حال در سه، چهار روز گذشته سعي كرده‌ايم تمرينات را شاداب‌تر و متنوع برگزار كنيم و تمرينات هوازي انجام دهيم.
 
سلامات ادامه‌داد: در بحث رواني تيم نيز از يك استاد روان‌شناس كمك گرفتيم كه روز گذشته روي بحث روان‌شناسي بازيكنان كار كرد و امشب نيز قرار است جلسه‌اي ديگر با بازيكنان داشته باشد تا درنهايت به بازيكنان از نظر رواني كمك شود. به نظر من بايد از ابتداي فصل يك روانشناس در كنار تيم قرار مي‌گرفت.
 
وي خاطرنشان‌كرد: قرار است باشگاه جلسه‌اي درخصوص ماندن يا قطع همكاري با كاسيميرو داشته باشد. به نظرم هنگامي‌كه برابر نفت تهران با چهار گل شكست خورديم، بايد با قطع همكاري با كاسيميرو يك شوك به تيم وارد مي‌كردند تا مربي جديد با زمان بيشتري براي ديدار مقابل تراكتورسازي برنامه‌ريزي مي‌كرد.
 
مربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اگر اين شوك به تيم وارد مي‌شد، من احتمال مي‌دادم بازيكنان با روحيه بهتري برابر تراكتورسازي بازي مي‌كردند چرا كه به نظرم بازيكنان از نظر فني در زمينه برنامه‌هاي كاسيميرو ارضا شده‌اند و او نمي‌تواند چيز جديدي به آن‌ها بگويد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار