تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۲۷۶۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با اعتباری معادل 362 میلیارد ریال
3 پروژه فاضلاب در ایذه اجرایی می‌شود
بیش از 70 کیلومتر خطوط شبکه فاضلاب با اعتباری معادل 362 میلیارد ریال طی سه پروژه در مناطق مختلفی از شهرستان ایذه به مرحله اجرا درمی‌آید.

 امام جمعه ایذه هدف از اجرای این طرح بزرگ عمرانی را جمع‌آوری، انتقال و دفع بهداشتی و استاندارد فاضلاب، بهبود سطح بهداشت عمومی و پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی و حذف ورود فاضلاب به تالاب بین‌المللی میانگران ایذه عنوان کرد.

وی در ادامه با دعوت شهروندان ایذه‌ای به صبر و تحمل و خویشتن‌داری در برابر سختی‌ها و مشکلات اجرایی این طرح مهم زیست محیطی تصریح کرد: طرح فاضلاب ایذه که با اعتبار اوراق مشارکت در حال اجراست از هر جهت طرح خوبی بوده و در عمران و آبادانی شهر بسیار موثر خواهد بود.

حجت‌الاسلام سیدکمال موسوی، ضمن تاکید به عوامل اجرایی در خصوص لزوم تسریع در اجرای کارها افزود: مسئولان مربوطه مرتباً پیشرفت پروژه را به مردم اعلام کنند تا آنان نیز در جریان کار قرار بگیرند و توجیه شوند.

وی همکاری و همراهی مسئولان استانی و شهرستانی را در اجرای هر چه بهتر این طرح لازم برشمرد و خاطرنشان کرد: فرماندار ایذه هماهنگی خوبی بین سایر دستگاه‌ها ایجاد کرده است.

گفتنی است در طرح جامع فاضلاب شهرستان ایذه برای پوشش جمعیتی معادل 235 هزار نفر تا سال یک هزار و 415 اجرای بیش از 250 کیلومتر شبکه فاضلاب و یک ایستگاه پمپاژ مرکزی در نظر گرفته شده است که در سال اول بیش از 70 کیلومتر خطوط شبکه فاضلاب با اعتباری معادل 362 میلیارد ریال طی سه پروژه در مناطق مختلفی از شهرستان ایذه به مرحله اجرا درمی‌آید.

مرجع / فـارس
برچسب ها: ایذه ، فاضلاب
:
:
:
آخرین اخبار