تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۲۷۶۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بخشدار چلو خبر داد
تلاش برای احداث پل «سرتنگ» در اندیکا
بخشدار چلو از فعالیت‌های انجام شده برای احداث پل سرتنگ این بخش خبر داد و گفت: رایزنی‌های زیادی در این حوزه انجام شده است.

سیدعلی سادات عسکری اظهار داشت: در بارندگی‌های اخیر پل روستای «سرتنگ» شهرستان اندیکا از بین رفته است و به این دلیل در حال رایزنی برای احداث این پل هستیم.

وی افزود: این پل ارتباط سه روستا را تامین کرده است و به این دلیل نبود این پل باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم در این روستاها شده است که باید در اسرع وقت مشکلات آن‌ها برطرف شود.

*خسارت جدی به بخش چلو وارد نشده است

بخشدار چلو بیان کرد: اکثر راه‌های بخش چلو راه‌های روستایی و ماسه‌ای هستند که توسط اداره امور عشایر مسیر شکافی شده‌اند و به این دلیل در بارندگی‌های اخیر خسارت جدی به راه‌ها وارد نشده است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل بارش‌های باران تنها در برخی از این نقاط شکستگی مسیر و از بین رفتن ابنیه‌های فنی جاده اتفاق افتاده بود که با همکاری اداره راه بخش چلو مشکلات برطرف شد.

سادات عسکری بیان کرد: با حضور کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان در این منطقه برای احداث مجدد این پل برآورد مالی خود را انجام داده و به استانداری خوزستان ارائه کرده‌اند.

وی افزود: در روزهای ابتدایی پس از بارش‌ها مدارس این چند روستا را تعطیل اعلام کردیم ولی در شرایط کنونی تردد در این منطقه در حال انجام است و از این نظر مشکل خاصی وجود ندارد.

بخش چلو از توابع شهرستان اندیکا در مرز استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد است و به این دلیل راه‌های مواصلاتی این بخش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مرجع / فـارس
برچسب ها: پل سرتنگ ، اندیکا
:
:
:
آخرین اخبار