تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۷۶۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ارشاد اسلامی آبادان:
برپایی نمایشگاه عکس همزمان با دهه فجر در آبادان
رئیس اداره ارشاد اسلامی آبادان از برپایی نمایشگاه عکس همزمان با دهه فجر و ارسال 3 هزار عکس مختلف برای این جشنواره خبر داد.

فرهاد پورغراوی الوانی اظهار کرد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های مختلفی با همکاری اداره ارشاد اسلامی در آبادان برگزار می‌شود.

وی افزود: برپایی جنگ شادی در محله‌های مختلف آبادان با حضور هنرمندان مطرح شهرستان و استان همراه با مسابقه، شعبده بازی و اجرای موسیقی زنده در کنار برنامه‌های موازی با جنگ شادی ویژه ایام‌الله دهه فجر و 22 بهمن افتتاحیه گرامیداشت پیروزی انقلاب در منطقه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبادان ادامه داد: نمایشگاه عکسی با موضوعات مختلف و با حضور عکس‌های از هنرمندان و شهروندان آبادانی در استقبال ضریح امام حسین(ع) برای دهه فجر در راندمان برنامه‌های این اداره به مناسبت این ایام جای دارد.

وی با اشاره به این نمایشگاه عکس اضافه کرد: تا کنون در حدود 3 هزار عکس با موضوعات مختلف برای حضور در این نمایشگاه به دبیرخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان از سوی هنرمندان این رشته ارسال شده است.

الوانی ادامه داد: برپایی نمایشگاه کتاب با تخفیف ویژه این ایام با عناوین مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، کودک، مذهبی، کمک درسی، تاریخ و رمان برای شهروندان آبادان از دیگر برنامه‌ها است.

وی در پایان گفت: حضور هنرمندان شاخه‌های مختلف هنری از جمله بازیگران تئاتر، خوشنویسان، اعضای انجمن موسیقی و کتابخوانی در راهپیمایی 22 بهمن از جمله برنامه‌های اختتامیه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبادان برای ایام‌الله دهه فجر است.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار