تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۲۷۶۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نفت همچنان روی نوار ناکامی قرار دارد
وداع هواداران نفت آبادان با لیگ برتر/ تیم نفت از لیگ برتر دیگه بای بای
بازی نه‌چندان قابل قبول طلایی‌پوشان در برابر تراکتورسازی موجب شد تا صبر هواداران نفت سرانجام پس از 22 هفته به سر آید و شعارها بر علیه بازیکنان، کادرفنی و مسئولان این تیم آغاز شود.

هواداران نفت آبادان با لیگ برتر وداع کردند.

 هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس روز گذشته با برگزاری هفت دیدار انجام شد و در یکی از بازی‌های این هفته نفت آبادان بازهم نتوانست در مقابل تماشاگران خودی نتیجه بگیرد و تساوی‌های پی‌درپی خانگی این تیم به شکست تبدیل شد.

نفتی‌های آبادان که این فصل حال و روز خوشی را نداشته و با نتایج ضعیف خود مشتری دائم انتهای جدول بوده و هستند با شکست روز گذشته در برابر تراکتورسازی تبریز آن هم در برابر هزاران هوادار، ناکامی‌های خود در این فصل را ادامه دادند تا زمزمه‌های تغییرات در کادرفنی این تیم بیشتر به گوش برسد.

هرچند آلفردو کاسیمیرو پرتغالی به شدت با رفتن از این تیم مخالف است و صریحاً نیز اعلام کرده اهل استعفا دادن نیست.

به هر حال شکست روز گذشته نفتی‌ها در برابر تراکتورسازی تبریز این تیم را به کاندیدای شماره یک سقوط به لیگ یک تبدیل کرده است.

بازی نه‌چندان قابل قبول طلایی‌پوشان در برابر تراکتورسازی موجب شد تا صبر هواداران نفت سرانجام پس از 22 هفته به سر آید و شعارها بر علیه بازیکنان، کادرفنی و مسئولان این تیم آغاز شود.

اعتراضاتی که باتوجه به نتایج فاجعه‌بار نفت در این فصل تا حدودی طبیعی، قابل‌پیش‌بینی و می‌توان آن‌را به حق دانست.


تماشاگران آبادانی که به تیم خود عشق می‌ورزند و با این تیم زندگی می‌کنند گویی دریافته‌اند که تیم محبوبشان برای بقاء در لیگ برتر به چیزی شبیه معجزه نیاز دارد و به همین دلیل در حالی که 12 هفته تا پایان لیگ باقی مانده است از هم‌اکنون با لیگ برتر خداحافظی کردند.

نمایش بد نفتی‌ها در این دیدار موجب شد تا هواداران از دقیقه 70 بازی با شعار

لالالای لای لالالای لای                           تیم نفت از لیگ برتر دیگه بای بای

از اکنون خود را برای وداعی تلخ با لیگ برتر آماده کنند.

با توجه به وضعیت کنونی نفت آبادان و قرارگرفتن این تیم روی نوار ناکامی‌ها به نظر می‌رسد پیش‌بینی هواداران آبادانی از آینده تیم خود در پایان فصل درست و منطقی باشد.

مرجع / فـارس
برچسب ها: نفت آبادان ، لیگ برتر
:
:
:
آخرین اخبار