تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۲۷۶۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان:
آب هفتکل هیچ کل کلی با مردم ندارد!
روابط عمومی شرکت آبفای خوزستان با ارائه توضیحاتی عنوان کرده است: از نظر شاخص‌های بهداشتی آب هفتکل هیچگونه مشکل خاصی ندارد و از نظر این شاخص‌ها مطلوب بوده و همه پارامترهای کیفی و کمی آن در حد مجاز و استاندارد است.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان در واکنش به گزارش منتشر شده تحت عنوان «کل کل آب با مردم هفتکل/ طعم نمک و آهک و میکروب، همه چیز در همه» در این خبرگزاری، توضیحاتی را ارائه کرد.

این شرکت در این توضیحات عنوان کرده است: آب آشامیدنی شهرستان هفتکل بر اساس استانداردهای بهداشتی و ملی تحت نظارت و پایش‌های ساعتی، روزانه و ماهانه، کلرسنجی، باکتریولوژی و فیزیکوشیمیایی کنترل کیفیت قرار دارد و همه آزمون‌ها توسط آزمایشگاه‌های معتمد محیط زیست و مرکز بهداشت استان انجام می‌شود.

همچنین در ادامه بیان شده است: نتایج حاصل نشان می‌دهد که از نظر شاخص‌های بهداشتی آب هفتکل هیچگونه مشکل خاصی ندارد و از نظر شاخص‌های بهداشتی مطلوب و همه پارامترهای کیفی و کمی آن در حد مجاز و استاندارد است.

در این پاسخ‌نامه تصریح شده است: همانگونه که در متن این خبر اشاره شده بر اساس سخنان مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان هفتکل، آب آشامیدنی آن منطقه بر اساس استاندارد جزو آب‌های مطلوب محسوب می‌شود و بر اساس شاخصه‌های بهداشتی، در حال حاضر آب هفتکل از نظر میکروبی مشکلی ندارد.

همچنین آورده شده است: با انجام عملیات مدفون‌سازی خط انتقال آب فولادی حد فاصل مخزن فلزی به مخزن بتنی و از تأسیسات رود زرد تا مخزن، پدیده گرم شدن آب در فصول گرم سال برطرف شد اما در فصل تابستان با گرم شدن آب در خطوط انتقال مواجه است.

در این توضیحات خاطرنشان شده است: در حال حاضر آب آشامیدنی این شهرستان توسط کلرزن‌های گازی گندزدایی و به‌طور مستمر در مدار بهره‌برداری قرار دارند و همه شکستگی‌های خطوط توزیع آب توسط اکیپ‌های عملیات شبکه و به روز ترمیم و رفع می‌شوند.

در ادامه عنوان شده است: با توجه به پیگیری روزانه از مرکز بهداشت شهرستان، تاکنون هیچ گزارشی از مرکز بهداشت هفتکل مبنی بر نامساعد بودن آب شرب شهرستان ارسال نشده است.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار