تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۲۷۷۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی جدید نفت‌آبادان: تضمینی برای ماندن تيم نداده‌ام
سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید تضمینی برای حفظ این تیم در لیگ برتر نداده چرا که نباید مردم را بیهوده امیدوار کرد.
 
علیرضا فیروزی درباره دلایل پیوستنش به نفت آبادان گفت: وضعیت نفت آبادان بسیار بد است و من که همه زندگی خود را مدیون نفت هستم، احساس دین به این تیم داشتم و آماده‌ام تا هر آنچه را که بتوانم برای نفت انجام دهم.
 
وی در ادامه بيان‌كرد: مردم آبادان آن دو فرد پرتغالی را تحمل کردند و انتظار دارم تا به من هم زمان دهند. در ضمن من هیچ تضمينی در رابطه با ماندن نفت در لیگ نداده‌ام و علاقه‌ای به قول دادن هم ندارم، چرا که نبايد مردم را بیهوده امیدوار کرد ولی مطمئن باشید همه تلاشم را به کار می‌گیرم تا در دیدارهای بعدی بتوانیم نتایج ضعیف بازی‌های گذشته را جبران کنیم.
 
سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه در رابطه با این‌که با نظر چه کسی به عنوان سرمربی نفت آبادان انتخاب شده است؟ گفت: اطلاع دقیقی از این مساله ندارم ولی فکر می‌کنم که این خواسته هیات مدیره بوده و البته هواداران تیم نفت آبادان نیز بارها از من درخواست کرده بودند تا این سمت را بپذیرم.
 
وی در ادامه در رابطه با این سوال که آیا مربیان خارجی نفت آبادان به اندازه مبلغی که دریافت کرده‌اند، کارایی داشته‌اند؟ گفت: در این زمینه چیزی نمی‌توانم بگویم ولی تصور می‌کنم بسیاری از مربیان داخلی از مربیان خارجی بهتر هستند. البته مربیان خارجی‌ای که برای فوتبال ایران دستاوردی داشته باشند، حضورشان قطعا مثبت خواهد بود، ازجمله می‌توان به کرانچار اشاره کرد. در غیر این صورت اگر قرار باشد سطح این مربیان از سطح مربیان داخلی پایین‌تر باشد، تنها هزینه‌ای گزاف به هدر رفته است.
 
فيروزي در پایان درباره بازی این هفته‌ این تیم برابر صبای قم و شرایط تیمش گفت: هنوز به تمرین نفت آبادان نرفته‌ام و از شرایط بازیکنان اطلاعی ندارم. در حال حاضر در خارج از آبادان هستم و تا ساعت 14 و 30 دقيقه باید خودم را به جلسه معارفه تیم برسانم و توضیحات بیشتر درمورد وضعیت نفت آبادان را بعد از اولین جلسه تمرینی‌ام با نفت آبادان ارايه خواهم داد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار