تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۲۷۷۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سردار معین پور:
اقتصاد مقاومتی باعث متکی شدن مردم به داشته هایشان می شود
 جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: با اقتصاد مقاومتی مردم کشور می توانند متکی به داشته هایشان باشند و کشور را به سمت شکوفایی پیش ببرند.

 سردار محمود معین پور در نشست بررسی موانع و مشکلهای بسیجیان جویای کار و استفاده از ظرفیت بسیج در تولید و اشتغال در اهواز تصریح کرد: باید با کار و تلاش زیاد در امور اقتصادی  فشار بر مردم را کاهش داد. خوزستان ظرفیت بالایی در امر تولید و اشتغال دارد و این شرایط باید برای جوانان خوزستانی با از بین بردن موانع دست و پاگیر اداری  فراهم شود.
وی با اشاره به توطئه های دشمنان گفت: دشمنان تمام امیدشان را به جنگ نرم بسته بودند. چندین مدل کار را محک زدند که می توان به تهاجم فرهنگی وحمله در فضای مجازی اشاره کرد اما هر بار با درایت رهبر معظم انقلاب و همدلی مردم نقشه های دشمنان نقش بر آب شد.

سردار معین پور افزود: این بار کار جدی تر است. دشمن تمام سرمایه خودش را به کار گرفته و آن هم جنگ اقتصادی است. در دوران دفاع مقدس 45 کشور دشمن را حمایت می کرد ولی هم اکنون تمام دنیا علیه نظام جمهوری اسلامی هستند که بازهم ناکام خواهند ماند.

وی افزود: پیروزی بر دشمن مشروط است. باید توسط مسئولان شرایطی فراهم آورند تا مردم به خودباوری برسند. مفهوم اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری عنوان شده یعنی این که مردم بتوانند روی پای خود بایسند و متکی به داشته های خود باشند.

سردار معین پور  گفت: می شود این شرایط را برای مردم و جوانان، با درایت مدیران دلسوز فراهم کرد تا مردم ولایت مدار و نجیب ایران بتوانند این بحران را نیز مانند گذشته با عزت و اقتدار پشت سربگذارند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان تصریح کرد: آمریکا دستش را مقابل اراده ملت ایران به علامت تسلیم بالا برده و اتفاقات اخیر و جابجایی های صورت گرفته در کاخ سفید نشان از تسلیم آن ها در برابر اراده ملت ایران است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار