تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۲۷۷۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای شهر خرمشهر:
حقوق معوقه پرسنل شهرداری خرمشهر پرداخت شود
 رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر گفت: حقوق کارکنان و پرسنل شهرداری ماه‌هاست که پرداخت نشده و این امر مشکلات و دغدغه‌های بسیاری برای زیرمجموعه شهرداری و مطمئناً در راستای ارائه خدمات شهری ایجاد کرده است.

سیدصباح حسینی اظهار کرد: بسیاری از پروژه‌های شهری و عمرانی در خرمشهر بلاتکلیف مانده و این امر تنها به دلیل عدم اعتماد شورای اسلامی شهر به شهردار است.

وی افزود: شورای شهر خرمشهر زیر بار حرف زور نمی‌رود زیرا تا اقدام یا تصمیمی بنا به مصلحت شهر و شهروندان نباشد آن را اتخاذ نخواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر خاطرنشان کرد: آنچه به صلاح شهروندان است باید برای این شهر صورت گیرد و با عدم تعامل هماهنگی مطمئناً چنین اموری به سرانجام نمی‌رسد.

*خبری از اضافه کاری و حق بیمه نیست

وی اضافه کرد: متأسفانه شهردار خرمشهر از انجام کوچکترین تعامل با شورا خودداری کرده و حدود یک‌ سال است که بودجه شورا را نیز پرداخت نکرده است.

حسینی همچنین عنوان کرد: برخی از لوایح شهردار قابل پذیرفتن نیست چون تنها چیزی که در آنها در نظر گرفته نشده صلاح شهر و شهروندان است.

وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر بیان کرد: تعامل دو نهاد شورای اسلامی شهر و شهرداری کاملاً یکطرفه و آن هم از طرف شورا بوده که این امر خود مشکلات ریز و درشتی را ایجاد کرده است.

*عدم تعامل شهردار، خرمشهر را فلج کرده است

رئیس شورای شهر خرمشهر خاطرنشان کرد: حقوق کارکنان و پرسنل شهرداری ماه‌هاست که پرداخت نشده و این امر مشکلات و دغدغه‌های بسیاری برای زیرمجموعه شهرداری ایجاد کرده است.

وی همچنین عنوان کرد: همچنین بنا به گفته چندین نفر از پرسنل شهرداری، هیچ خبری از اضافه کاری و حق بیمه در شهرداری نیست.

حسینی با بیان اینکه عدم تعامل شهرداری با شورای شهر، خرمشهر را فلج کرده است، گفت: باید در این خصوص چاره‌ای جدی اندیشیده و اجرایی شود.


مرجع / فـارس
برچسب ها: شهرداری ، خرمشهر ، حقوق
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
آلبوشوكه از خرمشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
0
0
سلام مي دونم نظرم براي خوز نيوز بي فايده ولي حقيقت بايد گفت اتفاقآ تمام حقوق پرسنل شهرداري پرداخت شده فقط چند ماه اضافه كاري باقي مانده ولي اين پرسنل كه من ديدم مستحق اين اضافه كاري نيستن چون همين حقوق برايشون زياده ومن الله النوفيق
خوزستانی ایراندوست
|
United States of America
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
0
0
به خاطرلجاجت عوامل ...و فشار... به شهرداراین وضعیت بوجودآمده است والا چراقبلا برای شهردارمهندس نظارت به به وچهچه میکردید.حضرات مردم رافدای باندبازی سیاسیتان نکنید
شهرداری شوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
0
0
شهرداری شوش هم 7 ماه حقوق عقب افتاده داره با این وجود شهردار در شبکه خوزستان اعلام کرده که ما حقوق عقب افتاده نداریم!!!!!!!!!!
حتما نداریم
پرسنل دروغ میگن!!!!!!!
:
:
:
آخرین اخبار