تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۲۷۷۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خبری از باران نیست
مدیر کل هواشناسی خوزستان از رشد ابر، پایداری هوا و تشکیل مه صبحگاهی در خوزستان خبر داد و گفت: شرایط هوایی در خوزستان پایدار خواهد بود.

مسعود دهملایی اظهار داشت: زبانه و سلول سیستم پرفشار شمال شرقی طی امروز و فردا نیز بر روی استان مشاهده می‌شود، اما از اواخر وقت فردا سه‌شنبه تا اواخر هفته جاری سیستم کم‌فشار شمال غربی به تدریج جایگزین آن می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در لایه میانی جو نیز استان خوزستان و کشور در دامنه امواج پایدار قرار دارد و جریانات سطح زمین نیز تا فردا شمال غربی خواهند بود.

دهملایی افزود: آسمان استان صاف تا قسمتی ابری بعضا همراه با غبار یا مه رقیق صبحگاهی و گاهی توام با وزش باد قابل‌ملاحظه پیش‌بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: وضعیت هوا، صاف تا قسمتی ابری همراه با مه رقیق جهت باد، شمال غربی تا غربی سرعت باد، 10 تا 20 کیلومتر در ساعت و بیشینه سرعت باد، 35کیلومتر در ساعت خواهد بود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در شبانه روز گذشته آبادان با 23.2 و ایذه با 2.5 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.

مدیر کل هواشناسی خوزستان درباره شرایط دمایی شهرستان اهواز در 24 ساعت آینده تاکید کرد: حداکثر دمای اهواز به 22.1 و حداقل به 88.3 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

مرجع / فـارس
برچسب ها: هواشناسی ، خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار