تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۲۷۷۸۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ضرورت حضور بانوان توانمند در عرصه انتخابات
با توجه به مسایل مهم جامعه بانوان ، وجود نماینده خانم در مجلس شورای اسلامی بسیار ضروری است .
  مدرس حوزه علمیه خواهران اهواز با بیان اینکه انسان در طول زندگی دایم در حال انتخاب است و نمی تواند خود را فارغ از انتخاب ، اراده و تصمیم بداند گفت :  انتخاب یک فرایند روانی است، که انسان همیشه برای کارهایش با گزینه‌های مختلفی روبرو است.

ضرورت حضور بانوان توانمند در عرصه انتخابات

خانم شیخ الاسلامی افزود : ما در زندگی روزانه خود دایم در حال انتخاب برای زندگی فردی و اجتماعی خود هستیم و در اجتماع نیز مکلف به انتخاب افرادی هستیم که به عنوان نمایندگان ما مطالبه گر باشند ، که این امر نقش مهمی در سازندگی ، اعتلا و سربلندی کشور دارد.

وی گفت : در حقیقت خداوند بخاطر نعمت عقل و اراده ، انتخاب را یک حق و تکلیف قرار داده است، تا جایی که اگر کسی مانع استفاده از این حق و تکلیف برای انسان یا جامعه‌ای شود ظالم شمرده می‌شود.

شیخ الاسلامی با دعوت از بانوان فرهیخته و توانمند خوزستان خواست ، برای خدمت به هم استانی‌های عزیز خود را کاندیدای خدمت در عرصه انتخابات پیش رو نمایند.

وی گفت : با توجه به مسایل خاص زنان، وجود نماینده خانم در مجلس شورای اسلامی بسیار ضروری است و خوزستان از نظر داشتن بانوان فرهیخته و آگاه به مسائل نمایندگی غنی است ، همچنین نیروی کار آمد و موثر در این عرصه فراوان داریم.

این مدرس حوزه علمیه بانوان تاکید کرد : حضور بانوان توانمند در عرصه انتخابات تاثیر بسزایی در مشارکت این قشر مهم در سرنوشت سیاسی کشور دارد و مردم می توانند در این زمینه در اعتلای جایگاه کشور سهیم باشند.

مرجع / صداوسیما
برچسب ها: حوزه علمیه
:
:
:
آخرین اخبار