تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۲۷۸۰۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آتش سوزی پنج واحد مسکونی و مغازه در شهرستان کرخه مهار شد
 رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوش گفت: آتش سوزی گسترده که موجب حریق سه منزل، یک مغازه و یک انبار گندم در یکی از روستاهای تابعه شهرستان کرخه شده بود پس از سه ساعت تلاش مهار شد.

سیدمحمد موسوی  با بیان اینکه ساعت ۱۱:۴۷ دقیقه امروز وقوع آتش سوزی در روستای میثم تمار(خویس) شهرستان کرخه به آتش نشانی شوش اعلام شد، افزود: سرایت آتش به سایر منازل همجوار و وقوع آتش سوزی گسترده موجب شد تا آتش نشانان شوش به شهرستان کرخه اعزام و فرماندهی این اطفای حریق را با نظر فرماندار کرخه به عهده بگیرند.

وی ادامه داد: پشت بام یکی از این خانه‌های روستا ۲ تانکر یک هزار لیتری گازوییل وجود داشت که به دلیل جرقه کابل برق بر روی این تانکرها موجب آتش سوزی شده بود.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوش بیان کرد: جاری شدن گازوییل در فاضلاب موجب گسترش آتش سوزی به منازل همجوار شد که با ورود نیروهای آتش نشانی شوش و کرخه این آتش پس از سه ساعت تلاش مهار شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون این آتش سوزی به طور کامل مهار و منطقه خنک سازی شده است، تصریح کرد: خوشبختانه در این آتش سوزی به هیچ یک از شهروندان آسیبی وارد نشد.

موسوی ادامه داد: سه خودروی اطفای حریق و یک تانکر آبرسانی با مشارکت ۱۱ نفر از آتش نشانان شهرستان شوش و کرخه در عملیات مهار آتش مشارکت داشتند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار