تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۲۷۸۰۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روستای "لالب" در شهرستان باغملک به شبکه گاز متصل است
  رییس روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان با اشاره به اینکه دلیل حادثه روز پنجشنبه ۱۹ مردادماه جاری در روستای "لالب" این شهرستان انفجاز کپسول گاز نبود بیان داشت: این روستا از سال ۱۳۸۷ به شبکه سراسری گاز متصل و دلیل حادثه مذکور، انفجاز کپسول گاز نبوده است.

فهد خباز  با بیان اینکه شهرستان باغملک دارای ۳۶۸ روستا است گفت: از این تعداد، ۲۰۶ روستا قابلیت گازرسانی دارند که با برنامه ریزی‌های انجام شده در شرکت گاز استان خوزستان، هم‌اکنون ۱۴۸ روستای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

رییس روابط عمومی شرکت گاز خوزستان تصریح کرد: همچنین عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۳ روستای این شهرستان در حال انجام است.

خباز با اشاره به حادثه انفجار گاز هفته گذشته روستای "لالب" ضمن همدردی با خانواده حادثه دیدگان یادآورد شد: مشترکان باید توجه داشته باشند که همواره رعایت کامل مسائل ایمنی در استفاده از گاز طبیعی مانع از بروز چنین حوادثی می شود.

وی تاکید کرد: مصرف کنندگان گاز طبیعی باید آگاهی خود نسبت به روش‌های استفاده صحیح از این نعمت خدادادی را بالا برده و در صورت ضرورت یا بروز حوادث احتمالی با شماره تلفن ۱۹۴ واحد امداد گاز که به صورت شبانه روز در خدمت شهروندان است تماس حاصل کنند.

بر اساس این گزارش، حادثه انفجار گاز در یک‌ منزل مسکونی در روستای "لالب" از توابع شهرستان باغملک در ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح پنجشنبه ۱۹ مردادماه جاری موجب فوت یک زن و پنج مرد شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار