تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۲۷۸۰۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صدور گذرنامه زیارت در ۱۴ شهر خوزستان
 معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان از فعال‌سازی ۱۴ شهرستان برای صدور گذرنامه زیارت برای راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد.

سرهنگ حکیم عبداللهی اظهار کرد: با توجه به استقبال محبان اهل بیت در استان خوزستان و اشتیاق آن‌ها برای اعزام به مراسم اربعین حسینی، پلیس مهاجرت و گذرنامه، این فرماندهی اقدام به راه‌اندازی لینک ثبت و صدور گذرنامه اربعین در ۱۴ شهرستان کرده است.

  وی با تاکید بر اینکه متقاضیان سفر اربعین برای سهولت در دریافت گذرنامه به درگاه پلیس من مراجعه کنند، افزود: با توجه به راه‌اندازی لینک ثبت و صدور گذرنامه اربعین در ۱۴ شهرستان دزفول، ماهشهر، آبادان، خرمشهر، اندیمشک، دشت‌آزادگان، بهبهان، شوش، شوشتر، باغملک، ایذه، مسجدسلیمان، شادگان و رامهرمز،  درخواست‌کنندگان دیگر نیاز به حضور و مراجعه به پلیس گذرنامه استان ندارند و با همراه داشتن مدارک می‌توانند در شهرستان خود و یا نزدیکترین مرکز به محل سکونت اقدام به ثبت و صدور گذرنامه زیارت کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان اضافه کرد: برای تسریع در صدور گذرنامه زیارت و جلوگیری از عودت مدارک، هم‌استانی‌ها با ارائه کپی مدارک شامل کارت ملی، شناسنامه، پایان خدمت و.. حتماً یک قطعه عکس با کیفیت بالا به همراه آدرس دقیق محل سکونت، کدپستی و شماره تماس برای تسریع در تحویل به کارکنان پلیس مهاجرت و گذرنامه ارائه کنند.

سرهنگ عبداللهی تصریح کرد: پلیس همواره برای خدمت به زائران حسینی (ع) به صورت شبانه روزی پای کار است و به این خدمت گذاری افتخار می‌کند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار