تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۲۷۸۵۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خطیبی: برای کسب سه امتیاز به آبادان آمده‌ایم
 سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: برای کسب امتیاز به آبادان آمده‌ایم و ان‌شاءالله فردا بتوانیم با سه امتیاز برگردیم.

 ، رسول خطیبی امشب (سه‌شنبه) در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش با صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: از اقدامات فرهنگی باشگاه نفت در بدو ورود ما به فرودگاه قدردانی می‌کنم. 

وی بیان کرد: ویسی یکی از مربیان خوب ایران است. او هم فصل قبل و هم باتوجه به دو دیدار ابتدایی لیگ امسال نشان داده است، صنعت نفت را به جایگاه مناسبی رسانده است و قطعا در ادامه راه نیز موفق خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:  نفت در بازی دوم خود یک تیم خوب با بازیکنان با کیفیت نشان داد. این تیم با سیستم خوب و هجومی بازی می‌کند و امیدوارم فردا یک بازی خوب را از سوی دو تیم شاهد باشیم. تیم ما هم آمادگی خوبی دارد و دوست داریم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و بازیکنان‌مان هم آماده هستند.

او بیان کرد: بازیکنانم در دو بازی گذشته با انگیزه نشان داده‌اند و فعل خواستن را صرف کرده‌اند و من و کادرفنی را امیدوار کرده‌اند. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم. ما هم پیکان و یک تیم خوب هستیم و برای کسب امتیاز به آبادان آمده‌ایم و ان‌شاءالله فردا بتوانیم با سه امتیاز برگردیم.

خطیبی گفت: بازی فردا دیداری است که هر تیمی از موقعیت‌های خود استفاده کند و اشتباه نداشته باشد، برنده خواهد بود که امیدوارم تیم پیکان بتواند اشتباه کم داشته باشد از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم و نتیجه خوبی بگیریم.

مرجع / ایسنا
برچسب ها: آبادان ، تیم فوتبال
:
:
:
آخرین اخبار