تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۲۷۸۶۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۰ مصدوم در حوادث رانندگی خوزستان
 سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: وقوع ۲ حادثه رانندگی در این استان روز پنجشنبه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت.

 عارف شرهانی افزود: براثربرخورد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با ۲دستگاه سمند و موتورسیکلت در کیلومتر پنج میانکوه جایزان ، چهار نفر مصدوم شدند.

وی افزود: مصدومان این حادثه شامل یک مرد ۳۷ ساله و یک زن ۴۵ ساله توسط آمبولانس فوریت‌های ویژه اورژانس ۱۱۵به بیمارستان (شهید ایرانپور شرکت نفت) و یک مرد ۳۰ ساله نیز به بیمارستان امام رضا (ع) و همچنین یک نفر نیز توسط آمبولانس شرکت نفت به بیمارستان (شهید ایرانپورشرکت نفت) انتقال یافتند.

شرهانی ادامه داد: این حادثه در ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه به مرکز اورژانس ۱۱۵ گزارش شد و نیروهای این مرکز به محض اطلاع از وقوع حادثه برای انجام اقدامات درمانی اولیه و انتقال مصدومان به مراکز درمانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: در حادثه دیگری انحراف از مسیر یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ درجاده اندیکا_ تاراز نیز باعث مصدوم شدن ۶ نفر شد.

وی افزود: مصدومان این حادثه شامل یک مرد ۴۱ ساله و یک زن ۳۵ ساله و ۴ کودک دختر و پسر در رده سنی ۳تا ۶ ساله اعلام شد که توسط ۲ دستگاه آمبولانس فوریت‌های ویژه اورژانس ۱۱۵ از درمانگاه چلو به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجد سلیمان منتقل شدند.

شرهانی ادامه داد: این حادثه نیز در ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به مرکز اورژانس گزارش شد.

در حال حاضر ۱۲۳ پایگاه اورژانس زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز شامل ۷۸ پایگاه جاده‌ای و ۴۵ پایگاه شهری فعال هستند، اورژانس هوایی نیز در چهار نقطه خوزستان شامل دزفول، اهواز، مسجدسلیمان و بهبهان فعالیت دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار