تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۲۷۸۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محمدی گلپایگانی:
ابلاغ سلام مقام معظم رهبری، مهمترین هدف سفر به خوزستان است
سفر بنده به خوزستان به اتفاق همراهان برنامه ای بوده که در سال های گذشته هم سابقه داشته و در گذشته سفرهایی را به استان های مختلف، از جمله خوزستان داشته ام. ابلاغ مراحم و سلام مقام معظم رهبری به مردم خوزستان، به خصوص علما، روحانیون و طلاب حوزه های علمیه مهمترین هدف این سفر است
حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی، ابلاغ مراحم و سلام مقام معظم رهبری به مردم خوزستان، به ویژه علما، روحانیون و طلاب حوزه های علمیه را به عنوان مهمترین هدف سفر به خوزستان عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی که به نمایندگی از مقام معظم رهبری به استان خوزستان و شهر اهواز سفر کرده است، در بدو ورود به اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سفر بنده به خوزستان به اتفاق همراهان برنامه ای بوده که در سال های گذشته هم سابقه داشته و در گذشته سفرهایی را به استان های مختلف، از جمله خوزستان داشته ام. ابلاغ مراحم و سلام مقام معظم رهبری به مردم خوزستان، به خصوص علما، روحانیون و طلاب حوزه های علمیه مهمترین هدف این سفر است.
وی افزود: در گذشته نمونه چنین سفرهایی را داشته ام و اکنون هم با توجه به محدودیت ها و مشغله های فراوان مقام معظم رهبری، قرار بر این شد که این سفرها دوباره آغاز شود. خاطره استقبال پرشور مردم خوزستان، به ویژه مردم اهواز از مقام معظم رهبری در سفر ایشان هنوز در خاطره ها وجود دارد و در سفر ایشان به خوزستان در دهه 70، با وجود اینکه خوزستان در سال های جنگ بیشترین خرابی را داشته و در خط اول جنگ بوده، مردم سنگ تمام گذاشتند و از مقام معظم رهبری استقبالی پرشور داشتند.
محمدی گلپایگانی تصریح کرد: اکنون هم پس از چند سال، دوباره به اهواز و استان خوزستان سفر کردم تا سلام مقام معظم رهبری را به مردم این استان، علما، نماینده ولی فقیه برسانم.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
بیکاره فلک زده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
0
1
اولا علیک سلام. دوما بابا تو رو خدا، جان عزیزتون من و خیلیایه دیگه بیکاریم! بخدا احساس پوچی می کنم. دیگ حتی دوست ندارم بیرون برم از بس ناامید شدم! تو رو خدا کمک کنید به ما جوونا
علاالدین جاسمی زرگانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
0
2
انشاا... که سفر پر برکتی برای استان باشد .علیکم سلام و رحمتهاالله وبرکات
خلیل قنواتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
0
1
دسته گل محمدی به شهر ما حوش امدی.کاش میشد از نزدیک یار اقا رو میدیدم.من الله توفیق
:
:
:
آخرین اخبار