تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۲۷۹۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باقری نیا:
محل بازی با شهرداری تا چهارشنبه معلوم نبود/ما هم خوزستانی هستیم
سرمربی استقلال صنعتی خوزستان گفت: تا یک روز قبل از برگزاری بازی از محل انجام دیدار خود با شهرداری یاسوج بی خبر بودیم و این موضوع بیشترین ضربه را به ما زد.

عبدالمجید باقری نیا گفت: تیم شهرداری یاسوج یکی از تیمهای خوب لیگ است و هفته هاست در جدول پشت سر ما قرار دارد و منتظر چنین فرصتی بود که ما هم این فرصت را به راحتی تقدیم آنها کردیم.
وی افزود: دلیل اینکه در زمین خودمان این اتفاق افتاد در حالی که ما مطمئن بودیم این بازی را می بریم این است که ما دچار بی مسئولیتی بازیکنانمان شدیم.

باقری نیا تصریح کرد: بعضی از بازیکنان ما در زمین به هیچ وجه احساس مسئولیت نکردند و خیلی ساده به بازی نگاه کردند و این دلیل اصلی شکست ما بود.

سرمربی آبی پوشان با اشاره به ناهماهنگی های روزهای قبل درباره مکان بازی اظهار کرد: از پنجشنبه هفته گذشته تا چهارشنبه این هفته از محل بازی بی خبر بودیم.

وی در این باره افزود: سه روز پیش دبیر هیئت فوتبال استان به ما اطلاع داد که از طرف اداره کل ورزش و جوانان گفته که بازی را در زمین اختصاصی باشگاه فولاد انجام دهید ولی ما قبول نکردیم.

باقری نیا در ادامه تاکید کرد: کسی نمی تواند برای ما تصمیم بگیرد که در کجا بازی کنیم. اگر مجبور شویم برای منافع باشگاه جلوی اداره کل ورزش هم می ایستیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: فولاد هم یک باشگاه خوزستانی است مثل ما و اگر قرار باشد به خاطر این تیم ما در تختی بازی نکنیم این را قبول نمی کنیم. اگر زمین تختی نامناسب است به خاطر بازی فولاد و داماش بود که در هوای بارانی در این زمین انجام شد. مگر تیم فولاد بیش از استقلال اینجا حق دارد؟ اگر از ما حمایت نمی کنند حداقل مته به اعصاب ما نگذراند.

وی در پاسخ به این سئوال که تیم استقلال روند رو به رشد خود را ادامه می دهد یا خیر؟ تصریح کرد: تا پایان فصل 9 بازی دیگر مانده و هنوز هیچ اتفاقی نیافتاده که بخواهیم نگران شویم.

باقری نیا در ادامه افزود: پیش از این همه ما در رده دوم و سوم بودیم و اختلاف کمی با صدر جدول داریم و حتی ممکن است بتوانیم هفته آینده این اختلاف امتیاز را جبران کنیم اما مطمیئن باشید که جبران می کنیم.

سرمربی خوزستانی آبی پوشان گفت: اگر قرار باشد اتفاقی در تیم بیافتد و بازیکنان بی مسئولیت را کنار بگذرام از هفته بعد این کار را می کنم و اگر لازم باشد درباره بعضی بازیکنان تجدید نظر کنم حتما اینکار را می کنم و شک نمی کنم که تیم ما با صلابت بیشتری وارد زمین شود.

شامگاه پنج شنبه در مهمترین بازی هفته هفدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور استقلال صنعتی خوزستان یک بر صفر از شهرداری یاسوج باخت و صدر جدول را به این تیم واگذار کرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار