تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۲۷۹۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیگ دسته یک پینگ پنگ/
اهواز فاتح نبرد نفتی ها شد
 تیم تنیس روی میز نفت اهواز سومین پیروزی پیاپی خود را در این فصل مقابل نفت و گاز گچساران کسب کرد.

 در هفته سوم لیگ دسته یک تنیس روی میز باشگاه های کشور نفت اهواز پنج شنبه شب در مقابل میهمان خود، تیم نفت و گاز گچساران با نتیجه پنج بر صفر پیروز شد و سومین برد خود را در این فصل کسب کرد.
در این بازی ابتدا تیم دو نفره علی جابری و اکبر بهمنی از نفت اهواز مقابل مهدی یوسفی و حمیدرضا شیرعلی با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسیدند. سپس در چهار بازی پیاپی، اکبر بهمنی در برابر مهدی یوسفی، احسان کشتکار در مقابل رامین علیپور، علی جابری در مصاف با ناصر ساعدی و مسلم قنواتی رو در رو با محمد موحدیان توانستند 3 بر صفر پیروز شوند و یک برد شیرین را نصیب نفت اهواز کنند.

محمود ساکیانی سرمربی نفت اهواز در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط تیمش در این دوره از بازیها اظهار کرد: امسال وضع تیم بسیار خوب است. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و تیم نتایج خوبی می گیرد.

ساکیانی به بازی هفته گذشته تیمش مقابل پتروشیمی مروارید عسلویه اشاره کرد و گفت: مهمترین رقیب ما پتروشیمی عسلویه است که توانستیم این تیم را شکست دهیم. به این ترتیب مدعی اصلی قهرمانی نفت اهواز است و امید داریم که با حفظ همین شرایط قهرمان شویم و به لیگ برتر برسیم.

در هفته چهارم این بازی ها دوشنبه هفته آینده، نهم بهمن ماه، نفت اهواز در یک دیدار خارج از خانه به مصاف هیئت بوشهر می رود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار