تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۲۷۹۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شکست مقابل صبای قم نتیجه عادلانه‌ای نبود/ به بقای نفت در لیگ برتر امیدوارم
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شکست در دیداری که با انگیزه بالا و هجومی بازی کردیم برابر صبای قم نتیجه عادلانه ای نبود.

 علیرضا فیروزی بعد از شکست 3 بر 2 عصر پنجشنبه تیمش برابر صبای قم اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و هم صبا و هم صنعت نفت آبادان بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

وی اضافه کرد: ما می دانیم که صبای قم تیم بسیار خوبی است و بازیکنان ارزشمندی دارد، آنها یک تیم بزرگ هستند و نتیجه گرفتن برابر تیمی که خوب فوتبال بازی می کند آسان نیست اما در این دیدار تیمی نبودیم که شایسته باخت برابر صبا باشیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: اوایل بازی سعی ما این بود که تیم صبای قم را در زمین مسابقه به طور دقیق ارزیابی کنیم و سپس با روزنه‌ها و فرصت‌های نفوذی که آنها به ما می‌دهند بتوانیم به دروازه این تیم نزدیک شویم که فکر می کنم در کارمان موفق بودیم.

وی یادآور شد: در نیمه دوم شما دیدید که با وجود اینکه سه گل از صبای قم عقب افتادیم اما بازیکنان به خوبی فرامین کادر فنی را اجرا کردند و اگر کمی بادقت و باهوش عمل می کردیم حتی می توانستیم با پیروزی و یا حداقل مساوی از میدان خارج شویم.

فیروزی ابراز داشت: بازیکنان ما در این دیدار فرصت های زیادی برای گشودن دروازه تیم صبای قم داشتند و حتی ما تیر دروازه صبا را به لرزه درآوردیم اما به نظر من ما نباید در این دیدار می باختیم، ضمن اینکه روی گل های اول و سوم صبای قم اگر بازی جوانمردانه انجام می شد قطعا گل نمی خوردیم چون بازیکن ما مصدوم روی زمین افتاده بود و ما در هر دو گل 10 نفره بودیم.

وی در پایان در خصوص سرنوشت تیم صنعت نفت آبادان در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ابراز داشت: من نسبت به 11 بازی باقی مانده امیدوارم ما از بازی بعدی کاملا هجومی مقابل رقبای خود به میدان می‌رویم و صد در صد به دنبال کسب پیروزی هستیم تا انشاءالله در لیگ برتر بمانیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار