تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۲۸۰۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ليگ يك واليبال كشور
ابراهيم آرزومند:پيروزي‌ در اين بازي برايمان مهم بود
سرمربي تيم واليبال مناطق نفت‌خيز جنوب پس از پيروزي تيمش مقابل گل‌گهر سيرجان در آخرين ديدار دور برگشت ليگ دسته يك كشور گفت: باتوجه به اين‌كه بازيكنانم از نظر بدني و هماهنگي به حد مطلوب رسيده بودند، در اين ديدار خوب بازي كردند.
 
ابراهيم آرزومند اظهاركرد: پيروزي در اين ديدار باتوجه به اين‌كه با تيم صدرنشين بازي مي‌كرديم و پيروزي در آن باعث مي‌شد در مرحله پلي‌آف با تيم سوم گروه بعد كه بازي آسان‌تري براي ما‌ خواهد بود، برگزار كنيم، برايمان اهميت داشت.
 
وي ادامه‌داد: در گيم اول با نتيجه 25 بر 20 از تيم گل‌‌گهر پيش افتاديم ولي به نظرم در اين گيم در سرويس كمي خوب كار نكرديم و متاسفانه در ادامه، گيم دوم را با نتيجه 23 بر 25 واگذار كرديم.
 
سرمربي تيم واليبال مناطق نفت‌خيز جنوب عنوان‌كرد: گيم‌هاي سوم و چهارم را نيز با نتايج 25 بر 13 و 25 بر 16 پيروز شديم و به نظرم در اين گيم‌ها از نظر زدن سرويس بهتر شديم. ضمن اين‌كه در دفاع‌ نيز خوب بوديم و به نظرم اختلاف امتيازمان با تيم حريف، حاكي از اين موضوع است.
 
وي بيان‌كرد: طي چند هفته اخير در دور برگشت برايمان وضعيتي پيش‌ آمد كه به جز بازي اول كه در كرمان باختيم، در ساير ديدارها پيروز شديم كه اين نشان مي‌دهد تيم‌مان از نظر حركتي، وضعيت طبيعي پيدا كرده است و از نظر تاكتيكي نيز به هماهنگي رسيده‌ايم. خوشبختانه در نيم‌فصل دوم به هدف‌مان كه كسب حداكثر امتياز بود، دست پيدا كرديم.
 
آرزومند درباره عملكرد تيم گل‌گهر گفت: حريف تيم بسيار خوبي است و بازيكنان باتجربه‌اي نيز دارد. در كل اين تيم، مجموعه بسيار خوبي دارد و از نظر مالي هم وضعيت‌شان مطلوب است. ما در اين بازي توانستيم صدرنشين گروه‌مان را شكست دهيم.
 
وي به برگزاري مرحله پلي‌آف اشاره و خاطرنشان‌كرد: طبق برنامه‌اي كه قبلا اعلام كرده بودند، قرار بود روز يكشنبه دو هفته ديگر، در خانه برابر كاله آمل بازي كنيم كه روز گذشته نماينده فدراسيون اعلام كرد كه احتمال دارد بازي اول مرحله پلي‌آف روز چهارشنبه هفته‌ آينده برگزار شود اما هنوز هيچ چيز معلوم نيست.
 
وي با بيان اين‌كه تيم آمل حريف خوبي است، عنوان‌كرد: به نظرم در كل منطقه شمال از واليباليست‌هاي بسيار خوبي بهره مي‌برد. اين تيم نيز مجموعه خيلي خوبي دارد و سرمايه‌گذاري خوبي روي اين رشته انجام داده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار