تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۲۸۲۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شمسايي: به هيچ عنوان دستيار نمي‌شوم
 کاپيتان سابق تيم سابق فوتسال گفت: به هيچ عنوان نمي‌خواهم با مربيگري فعاليت کنم و اگر روزي بخواهم به اين عرصه وارد شوم و حتما سرمربي خواهم بود.
 
 کريم منصوري مديرعامل شهيد منصوري قرچک، سيد رضا افتخاري سرپرست جديد کميته فوتسال و محمدرضا حيدريان مربي جديد تيم ملي اميد فوتسال شب گذشته در شبکه ورزش حضور يافتند و در خصوص مشکلات و مسائلي که اخيرا در اين رشته به وجود آمده بحث و گفت‌‌وگو کردند.

در يکي از قسمت‌هاي برنامه علي صانعي در خصوص مشکلات و معضلات تيم ملي در جام جهاني صحبت کرد و گفت: حالا مربيان جديد بايد روي نيمکت تيم ملي بنشينند تا ببينند چه نيمکت داغي است، ما قبل از جام جهاني به عقيده کارشناسان با حريفان سرسخت و قدرتمندي روبه‌رو بوديم اما چه شد که يک‌شبه تمام اين اتفاقات برعکس شد و حريفان آسان شدند.

وي که از انتقادات مربيان گلايه‌مند بود، ادامه داد: مربيان و کارشناسان عليه تيم ملي صحبت کردند در حالي که قبل از آن نظر ديگري داشتند، تمرکز لازم را در جام جهاني نداشتيم و نتوانستيم از فرصت‌هاي خود استفاده کنيم.

سرمربي سابق تيم ملي با کنايه در مورد شمسايي گفت: او مي‌تواند تا 100 سالگي به دوران بازيکني خود ادامه دهد اما به نظرم بهتر است هرچه زودتر خداحافظي کند و به عرصه ديگري در فوتسال بپردازد.

وحيد شمسايي که مهمان تلفني اين برنامه بود در مورد اتفاقات اخير در فوتسال و همچنين صحبت‌هاي صانعي يادآور شد: به نظرم هم‌اکنون خوب نيست درباره گذشته صحبت کنيم. فکر مي‌کنم آقاياني که باعث شدند فوتسال به قهقرا برود و در جام جهاني و جام ملت‌هاي آسيا با ناکامي روبه‌رو شديم دين خود را به مردم ادا کردند و بهتر است براي پيشرفت اين رشته تلاش کنيم و محکم‌تر از گذشته قدم برداريم. در برنامه‌ريزي که از گذشته صورت گرفته بود آقايان مرا کنار گذاشتند اما نمي‌دانستند خدايي هم آن بالاست.

وي درباره کادر فني جديد تيم ملي گفت: به نظرم حيدريان اسطوره بي‌بديل فوتسال ايران است. او از بزرگان فوتسال است و به نظرم يکي از سه چهار نفري است که در اين فوتسال زحمت زيادي کشيده است، حق و شأنش بيش از دستياري است.

کاپيتان سابق تيم ملي درباره حضورش در تيم ملي يادآور شد: هم‌اکنون در شرايط بسيار آماده‌اي قرار دارم. فکر مي‌کنم حتي اگر يک دقيقه هم در جام جهاني بازي مي‌کردم مفيد بودم. به هر حال هم‌اکنون تلاش مي‌کنم خود را در شرايط آماده حفظ کنم و قوي‌تر از قبل نشان دهم.

شمسايي در مورد اينکه افتخاري در نظر دارد او را به عنوان يکي از مربيان به کادر فني اضافه کند، گفت: افتخاري به من لطف دارد اما من در شرايط بسيار آماده‌اي قرار دارم. نمي‌خواهم به هيچکس توهين و بي‌احترامي کنم اما اگر بخواهم در بخش مربيگري فعاليت کنم به هيچ عنوان با دستياري شروع نمي‌کنم. کنار دو سه مربي برتر کار کرده‌ام. با مربيان بزرگ کار مي‌کنم اما هم‌اکنون مي‌توانم به بازي کردن خود ادامه بدهم. شرايط بسيار خوبي دارم و زماني که متوجه شوم يک درصد نمي‌توانم موفق شوم خودم فوتسال را کنار خواهم گذاشت. در سن 37 سالگي در اوج آمادگي هستم، همانطور که جام جهاني نشان داد بازيکنان باتجربه‌اي چون فالکائو و کيکه مي‌توانند عملکرد بسيار خوبي داشته باشند و براي تيم‌شان مفيد باشند.

سيد رضا افتخاري پس از صحبت‌هاي شمسايي تصريح کرد: شمسايي يکي از بازيکنان بزرگ کشور است و ايران براي ساختن امثالي چون او هزينه‌هاي زيادي کرده و هم‌اکنون بايد از او استفاده و بهره ببريم. بايد گذشته را فراموش کنيم. قبل از اينکه با خود شمسايي صحبت کنم دو جلسه اختصاصي با خسوس در مورد شمسايي صحبت کردم و درباره برنامه‌ريزي و مسائلي که براي دعوت او صورت مي‌گيرد پرس و جو کردم.

سرپرست کميته فوتسال يادآور شد: اگر شمسايي خودش اعلام آمادگي کند او را به تيم ملي دعوت مي‌کنيم و هر موقع نتوانست به بازي خود ادامه دهد در کنار مربيان بزرگ در تيم ملي قرار خواهد گرفت.

صادق درودگر رئيس سابق کميته فوتسال که پشت خط تلفني برنامه آمد در ابتدا با گلايه از مديران فوتسال گفت: من پس از اينکه از کميته فوتسال رفتم چه در زماني که آقاي ترابيان آمد و چه در زمان آقاي افتخاري، هيچ مشورتي با من صورت نگرفت. چند سال در اين رشته فعاليت کردم و در فوتسال ايران موفقيت‌هايي کسب کرديم، اما شايد اين به خاطر بي‌تجربگي من بوده است.

وي در ادامه حضور مربيان خارجي را در تيم ملي صلاح ندانست و خاطرنشان کرد: بايد از داشته‌هاي خود در ايران استفاده کنيم. همچنين از مديران فوتسالي نيز بايد مشورت بگيريم و با تک‌محوري اجازه ندهيم تا فوتسال بيش از اين افت کند.


مرجع / فـارس
برچسب ها: فوتسال ، شمسایی
:
:
:
آخرین اخبار