تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۲۸۲۹۵
تعداد نظرات: ۴۵ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حجازی: آقای حسینی، پاسخگوی دوران مسئولیت خود در دوره اصلاحات باشند
حسینی: اگر من بخشدار بودم آقای حجازی که معاون استاندار دولت هاشمی بوده / در شان یک نماینده نمی بینم بخواهد جواب استاندار یک منطقه را بدهد / اگر رئیس جمهور بود جواب ایشان را می دادم / تحقیق و تفحص مجلس از استانداری خوزستان
خوزنیوز: اواخر دی ماه سال جاری سید شریف حسینی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود به  انتقاد از استاندار خوزستان پرداخت. حسینی خطاب به استاندار گفت: «آقای استاندار! پاسخ صداقت مردم سیاست نیست.»

به گزارش خوزنیوز، این نطق آتشین پس از این ایراد شد که پیش از آن از سوی دولت یکی از مناطق اهواز به شهرستان تبدیل شده بود.

سیدشریف حسینی / سید جعفر حجازی

اما پس از آن استاندار خوزستان در یکی از خبرگزاری ها جوابیه ای را در پاسخ به نطق وی صادر کرد.  استاندار خوزستان در قسمتی از جوابیه خود آورده است: « نماینده محترم شهرستان اهواز جناب آقای سید شریف حسینی هفته گذشته در نطق خود مطالبی مطرح نمودند که کاملا در تعارض با منویات مقام معظم رهبری در ارائه صحیح و درست مطالب به مردم و جلوگیری از سیاه نمایی و آب به آسیاب دشمن ریختن قرار دارد.»

استاندار خوزستان بعد از توضیحات خود در بند چهارم جوابیه نیز می گویند : «جناب آقای حسینی چندین سال به عنوان بخشدار مرکزی اهواز و شهردار بوده اند و بهتر است خود قضاوت بهتری از شرایط گذشته و حال داشته باشند و هم اینکه ،چنانچه عقب ماندگی وجود دارد پاسخگویی دوران مسئولیت خود در دوره اصلاحات باشند که هیچ توجهی به خوزستان نشد.»

سید شریف حسینی در همین زمینه در گفت و گو با سایت شوشان اظهار داشت : هر شخصی در هر رده از نظام مقدس جمهوری اسلامی می تواند نظر خود را بیان کند و نظام ما با تدابیر مقام معظم رهبری آزادی بیان را در حد اعلای خود داراست. اما مردم ما آنقدر به این فهم رسیده اند که چه کسی واقعیت ها را بیان می کند، چون واقعیت در جامعه امروز بر هیچ کس نهان نیست.

سید شریف در ادامه سخنان خود و در جواب به این سوال که چرا جوابی بر جوابیه استاندار منتشر نمی کنید گفت : اعتقاد بنده این است که با توجه به جایگاهی که نمایندگی مجلس دارد و تک تک نمایندگان بنا به آرای مردم انتخاب شده اند، در شان یک نماینده نمی بینم بخواهد جواب استاندار یک منطقه را بدهد. حتما اگر رئیس جمهور جوابیه می داد جواب ایشان را می دادم اما جایگاه نمایندگی مجلس فرا تر از این سخنان است. زیرا به فرموده حضرت امام (ره) مجلس در راس امور است.

حسینی در ادامه افزود : کار ما در مجلس فریاد محرومیت است و پیگیری برای خواسته های مردم. سخن من نیز چیزی جز خواسته مردم نبود. اما جایی که به من جوابی داده شود چون در قالب انتقاد از بنده است ترجیح می دهم با سعه صدر رفتار کرده و قضاوت را به مردم خوزستان واگذار کنم. بی شک مردم بهترین قضاوت کنندگان اند.

نماینده مردم اهواز در ادامه سخنان خود با توجه به گفته استاندار که سمت سابق وی را یاداوری کرده بود با خنده گفت : اگر من به عنوان بخشدار مرکزی اهواز بودم ایشان که معاون استاندار دولت هاشمی بوده پس به خود حجازی این انتقاد در قالب وسیع تری مطرح است.

حسینی در پایان خبر داد : به زودی یک کمیته تحقیق و تفحص از مجلس شورای اسلامی پیرامون نظارت مجلس، به استانداری خوزستان فرستاده می شود تا نحوه تقسیم اعتبارات، نحوه جذب اعتبارات ، نحوه جذب نیروها در زمینه ی مختلف به ویژه بومی و غیر بومی ، نحوه انتخاب نمودن پیمانکاران و ترک تشریفات و موارد دیگر را بررسی کنند.
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
8
8
یکی از نمایندگان اخیرا اقدامات عجیبی علیه هواداران خود انجام میدهد. وی ابتدا به هواداران خود دستور میدهد که در هیچ جلسه ای بدون حضور او شرکت نکنند و از او انتقاد نکنند سپس کسانی که بر انتقاد از وی اصرار دارند را شناسایی کرده واز طریق روسای ادارات محل کارشان آنها را تحت فشار قرار میدهد وهمچنین ارتقای شغلی ،اخذ سمت ، انتقالی و هرگونه پیشرفت احتمالی شغلی را از طریق ادارات کل استان ملغی میکند! این همه در حالیست که به زعزم همین نماینده این افراد در کسب رای ایشان نقش بسزایی داشتند وتنها به عدم تحقق وعده های نمایندگان انتقاد دارند.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
31
10
به اعتقاد بنده جایگاه نهاد استانداری و شخص استاندار بسیار بالاتر از این که بخواد پاسخ یه نماینده رو بده.....یادمون نرفته برای جمع آوری آرا و ... چطور قبل و بعد انتخابات آقا شریف تلفنای همراهمون رو بسته بود به رگبار پیامکای تبلیغاتی و ...البته ناگفته نمونه این قبیل اعمال منفعت دیگری که واسه برخی نمایندگان مجلس داره اینه که موجب مطرح شدنشون میشه و....همین آقای حسینی پس از انتخابات چند بار به حوزه انتخابیشون رجوع کردن؟و آیا با مردمی که انتخابشون کردن بدون واسطه دیدار داشتن و مطالباتشون رو از نزدیک شنیدن؟اگه نگاهی به میزان حضور ایشان در مجلس بندازید و میزان سخنرانیها(و البته محتوای اونها)بندازید همه چیز دستگیرتون میشه. بر فرض که صحبت ایشون راجع به عملکرد ضعیف استانداری صادق باشه، به نظرتون با توجه به اواخر عمر دولت دهم واین برهه زمانی حساس که رهبری انقلاب هم مدام بر اتحاد و پرهیز از نزاعهای بیهوده تآکید دارن زمان مناسبی واسه مطرح کردنش بود؟....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
کاش کارهایمان برای خدا و در راستای پیشبرد نظام باشد.
قاسم
| Kazakhstan |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
عزیزم چرا خلط وخبط می کنی ؟انتقاد ایشون به استانداره بحث حوزه انتخابیه به کنار .ایا واقعا حجازی تونسته یه مزداری رو در این 7 سال سرپا نگه داره چه برسه به خوزستان ؟البته جهت اطلاعتون حجازی تمام مدیران رو مکلف کرده که باید امار بدن وحتما این امار ها رو با خوشبینی بنویسن چیزی تو مایه های امارهای احمدی نژاد!!!!!!!
آلبوشوكه خرمشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
0
23
اميدوارم اين دعواها به نفع مردم باشند {نه از آب گل آلود ماهي بگيرند }
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
3
21
آقای استاندار مردم و کارمندان استانداری به خوبی می دانند کدام استاندار به مردم خدمت کرده ودارای توانایی بوده است و کدام استاندار به مسائل جناحی پرداخته است و عده ای محدود او را ایزوله نموده اند خواهشمند است به نظر سنجی ها از عملکرد خود توجه کنید
محمد
|
United States of America
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
5
18
جناب آقای حسینی، جناب آقای سامری خواهشمند است به داد مردم خوزستان برسید برادران، مجلس به فرموده امام(ره) در راس تمام امور است و قانون اساسی دراصل 76 عنوان نموده مجلس حق تحقیق و تفحص در تمام امور کشور را دارد
آترین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
12
24
جناب حجازی سید شریف با رای مردم بالا آمده اند وبا خواست مردم انتخاب شده وانصافا صدای مردم خوزستان را فریادمیزند شما چطور؟برای مردم خوزستان چه کرده اید؟اول به وجدان خود رجوع کنید وسپس در محضر الهی پاسخگو باشید.
پاسخ ها
جوان اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
بی انصافی نکنید اگر سید شریف خدمت کرده که کرده ، انصافاً استاندار هم زحمات زیادی کشیده ولو اینکه انتقاداتی هم به ایشان باشد نباید کل زحمات این 6 ساله ایشان را نادیده گرفت...
مجيد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
8
14
درودبرسيد
پاسخ ها
جواب آق مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
درود بر سید ...اما درود بر سید جعفر حجازی/آخه ایشون هم سید هستن....
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
21
10
واقعا خود اقای حسینی چقدر برای محرومیت زذایی از استان تلاش کرده اند که حالا از استاندار انتقاد میکنند و فرافکنی میکند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
تا حالا فرصت نشده اندازه گیری شود. حالا چه عجله ای هست. سرفرصت
سنگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
24
6
آقای سید شریف این همه بحث و نگرانی به خاطر شهرستان شدن کوت عبدالله است؟ .... ضمناً شما که ندای ولایت مداری سر می دهید، وقتی آیت الله جزائری نماینده ولی فقیه در استان با شهرستان شدن کوت عبدالله موافقت کامل کرده اند چرا مخالفت می کنید....اعدلوا هو اقرب لتقوی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
نگرانی برای انتخابات شورای شهر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
7
9
ابتدا جناب آقای حسینی:
قبل از انتخابات بارها انتقاداتی شما را از عملکرد استاندار و مسئولین استان شنیده بودیم (اینکه چقدر در عمل هم اقدام شده است از آن بنده بی اطلاعم) گذشت و شما به دلیل موجی که ایجاد شد که جای تحلیل دارد رای آورید. هنوز مدتی نگذشته بود و زمزمه تغییر استاندار محترم پیچید دیدیم شما تمام قد وارد صحنه شدید و از استاندار و عملکردش حمایت کردید پس از آن دیدیم که تعدادی از ... این ماجراها گذشت تا دوباره این دیدگاه اخیرا به یکباره تغییر پیدا کرد و حالا اینطور موضع می گیرید.
آقای حسینی ، لطفا برای من شهروند که خود را نماینده من می خوانید این چند سئوال من را پاسخ بدهید.
1- آیا به خاطر دارید که رهبر انقلاب همین چند وقت پیش فرمودند: از امروز تا روز انتخابات هر کس احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف بکار بگیرد قطعا به کشور خیانت کرده است.
حال که رهبر انقلاب از نمایندگان و دولت خواسته اند که وحدت را رعایت کنند و در آستانه انتخابات به اینگونه مسائل دامن نزنند چه دلیلی بالاتر شما را وادشته که این چنین آتشین از نماینده دولت انتقاده کنید.
2- استراتژی شما چیست؟
3- علت دقیق حمایت شما از استاندار در آن مقطع و این برخوردتان در این مقطع چیست؟
4- چه تضمینی دارد که فردا دوباره حامی استاندار نشوید و مدافع عملکرد ایشان.
5- این جمله تان که فرمودید «آقای استاندار! پاسخ صداقت مردم سیاست نیست.» را لطفا برای ما ملت کم اطلاع شرح دهید.
باقی باعث ملال است...

اما آقای استاندار
1- بند یک را آقای استاندار هم بخوانند.
2- آقای استاندار خودتان می دانید که نقدهای زیادی به عملکرد شما از سوی مردم و کارشناسان و برخی نمایندگان وارد می شود اما لااقل بنده که پاسخی از سوی شما نشنیده ایم. حال شما بفرمایید چطور شد که به یکباره تغییر رویه داده و جوابیه صادر کرده اید. آیا حاضرید به صحبت های اقشار مختلف مردم هم گوش فراداده و پاسخ دهید. آیا این رویه جوابیه دادن ادامه خواهد داشت.
3- در طول مدت مدیریت شما در استان اتفاقات بزرگی افتاد مانند اختلاس و یا همان فساد بزرگی 3 هزار میلیاردی و .... چه شد که در این موارد موضعگیری از شما ندیدیم. آیا آن موارد مهمتر است یا نطق یک نماینده در مجلس؟
....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
تحلیل خوبی بود. دوطرف سئوالات را پاسخ بدن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
7
2
واقعآ برای ... و به اختلافات در این برهه زمانی حساس دامن میزنند متآسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
2
4
جایگاه مردم را در این بحث ها و نزاع ها پیدا کنید. جایگاه خدا که بماند.
محمد موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
5
16
برادران عزیز کمی منطقی باشیم انتقاد سازنده جناب آقای حسینی نماینده محترم مجلس را اختلاف افکنی ندانیم بلکه، مطمئناً آقای حسینی با مشاهده وضع اسف بار استان که علت عمده آن مدیریت ضعیف و انتقاد ناپذیر می باشد حرف دل مردم را بیان می کند. در درون مجموعه استانداری به انتصابات چند ماهه اخیر توجه نمایید،...
محمود
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
11
7
آقای سید شریف حسینی بفرماید خودش تا حالا چیکار کرده برای مردم اهواز؟؟؟؟؟؟
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
3
4
محمد جان شما سطحی نگری رو رها کن و کمی به بطن قضیه رجوع کن.ایشون به فکر مردم ...
ظاهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
0
0
تیتر من اینه:
جنگ نیابتی ... و ... در اهواز
عسل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
4
0
چرا همه عادت کردین به گفت گوهای جنجالی
از نظر بنده هر دو فرد محترمن و کارایی رو واسه استان در حد توان انجام دادن .........
اما اینو هم مطمئنم که در تمام تصمیمات دولتمردان خواست مردم دخیل نیست وگرنه اینقد گرونی،بیکاری،طلاق،پارتی بازی،محرومیت جای جای کشور نداشتیم
مردم کاری به دعوای شما ندارن
آقایون من که یه شهروند اهوازی هستم یه بار تنونستم نه استاندار و نه نماینده شهرمو ببینم حالا بیام در موردشون نظر بدم
چندبار شده که واسه مردم وقت بذارین بجای صدها کلنگ زنی پروژه یه بارم که شده پای حرفای ما جوونا بشینین
آبتین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
0
0
نزدیک اخر کار دولت تازه به فکر نزاع افتادید.به جای این همه کار به فکر نان شب مردم باشید ... اگه به فکر مردم بود الان خوزستان ......اصفهان وشیراز دیگری بود .
خدا را شکر همدیگر در زمان دوستی کارهای یکدیگر رابلد بودند .والان که دوستی انها خراب شده همدیگر را ضایع کردند.....دلم ما خوش است که مسئولین دل سوز داریم...........خدا عاقبت ما را به خیر بکنه ....
خوزستانی......اگر غریبه مسئول خوزستان بود چه میشد.....
خرمشهری مقیم تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
2
4
بعنوان یک شهروند خرمشهری هم ازآقای حسینی وهم ازآقای سامری وهم ازهرنماینده جسور وشجاع دیگری که بخاطر منافع مردم خوزستان با هرمقام بالائی که کم کاری میکند خواه استاندارباشد یافرماندار ویاشهردار ویا...مخالفت ومبارزه میکنند سپاسگزارم وبرایشان آرزوی موفقیت میکنم...
يك خوزستاني
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
7
4
آقاي سيد شريف كه اينقدر خود را حامي حقوق مردم ميداند و شعار مبارزه با پارتي بازي و فساد ميدهد؛ توضيح دهند كه چگونه و طبق چه ضوابطي برادرش با بدون سابقه مرتبط به سمت رياست تعاون و كار و رفاه اجتماعي آبادان كه شهر مهم و صنعتي است ؛ منصوب شده اند ؟؟؟؟
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
4
2
اولا:آقای حسینی از افرادی هستند که بدون اینکه کمکی ازجانب دیگران به ایشان بشود ترقی کرده اند.ثانیا :ایشان از خانوانده شهدا و ازمناطق محرومی مانند کیان به اینجا رسیده اند ومحرومیت رادرک کرده است (مردم حومه اهوازحضور وپیگیری ایشان در سیل معروف چند سال پیش یادشان نرفته است).ثالثا:من اطلاع دارم هر هفته (آخر هفته)در دفتر اهوازشان ملاقت عمومی دارند وبنده خدا تا پاسی ازشب ارباب رجوع دارد.بیاییم قدر ایشان را بدنیم وبرای موفقیت وی دعا کنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
4
3
جالبه !!!!!!!1
استخدام یک آبدارچی تو فلان اداره به نماینده مربوطه ولی سخنان استاندار نه
اون در شان نماینده هست که دخالت کنه و این نه !!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
9
7
آقای سید شریف هدفش از انتقاد از استاندار تنها برجسته نمودن خودش.شما بعد از ورودش به مجلس خبری ازش دارید؟
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
6
3
آقای حسینی با اعمال اخیرشون محبوبیتشون رو نزد مردم خوزستان از دست دادن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
5
11
حق کاملاً با آقای حسینی است. آقای حجازی، در این 6 سال کدام مشکل استان را ولو به صورت نسبی حل کرده است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
1
2
آیا به نظر شما بهتر از همه این جدال ها این نیست که بیاییم و هر دو سیاستمدار را سر صندلی نشانده و از آنها بپرسیم کدام یک از شما بیشتر به کوت عبدالله سرزده؟
کدام یک از شما پیگیر ساخت جاده اتصالی قلعه چنعان به کانتکس را دنبال کرده؟
کدام یک از شما دنبال کار مرکز فنی و حرفی ای نیمه کاره منطقه بوده و آصلا می دانید مکانش کجاست؟
کدام یک از شما میداند کودکان استثنایی (کرولال)برای تحصیل به فاز2مراجعه میکنند و خیلی از آنها به خاطر دوری مسیر ترک تحصیل کردند؟
کدامیک از شما میداند کوت عبدالله و یا کارون جدید چند حافظ قرآن و دانشجو ی فارغ التحصیل بیکار دارد؟
کدامیک از شما می داند .....؟
آقایان گرامی :
مردم تیز بینند و آنچه که شما نمی بینید را میبینند.
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
1
6
دور اندیشی و ذکاوت آقای حسینی قابل تقدیر است.
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
7
0
عموجون یه صلوات بفرس.حق با دوتاشونه !!!!
reza ahmadi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
0
4
آقای سید شریف طی فرآیند انتخابات از سوی بخشی از مردم انتخاب شده است ودرحکومت مردم سالار محق است به عنوان نماینده همان مردم از عملکرد مسئولین دولتی سئوال کند ونظارت داشته باشد ودرخواست تحقیق وتفحص کند اگر ضعفی ،ایرادی ، واعمال نظری دید وسئوال نکرد حق نمایندگی را به عهده نگرفته است وقصور ورزیده است
استاندار واستانداری چی ها چه واهمه ای دارند به قول معروف آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟ نکنه خبرایی هست ؟بگین ما هم بدونیم
حجت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
2
0
این که فرمودید شکی درش نیس اما سوء استفاده از این حق برای ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
2
0
آقای سید شریف حسینی بخاطر خدا هم که شده رو راست باشید... اگه استاندار بد بود چرا ازش طرفداری کردی؟حالا چرا.....؟
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
0
0
عسل جان مطمئن باش اگه موفق به دیدن ... چیزی نمی بینی دلم برای اون بنده های خداکه ساعتهاتودفترش منتظرندوازترس پذیرفته نشدن صداشون هم درنمیاد.
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
0
2
لطفاپیام راکامل بزنیدا منظورنویسنده معلوم شوداصل پیام همون نقطه چین است
حجت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
0
0
بتصورم رهبری معظم صبح امروز همه فرمایشات لازم رو ابراز داشتن،بنده هم به نمایندگی ملت به همه مسؤلین(دولت و مجلس)هشدار میدم:مردم به اندازه کافی از جانب داخل(مشکلات اقتصادی و...)و خارج(دشمنان اسلام و انقلاب) نحت فشارن و دیگه هیچ رغبت و علاقه ای واسه گوش دادن و توجه به نزاعهای بیهوده سیاسی و شخصی شما ندارن،شما اگه تمامی شبانه روز رو هم بخواید صرف خدمت به ملت کنید بازهم زمان کم خواهید آورد،حتی اگه اختلاف نظر دارید(که طبیعیم هس)اون رو علنی نکنید چون هیچ ربطی به مردم نداره،سعی کنید بخصوص الان که از جانب دشمن تحت فشاریم متحد بشیم و علیه دشمن مشترک همصدا بشیمو بجنگیم.هشدار میدم جمهوری اسلامی قایم به فرد نیست و مسؤلین تنها بر مبنای میزان پایبندی به اسلام و خدمت به ملت که نزد مردم محبوبن.پس اگه ذره ای احساس بشه مسؤلی بنا بر عقده ها و منافع شخصیش عمل ناثوابی رو انجام میده در برابر امواج عظیم ملت غرق خواهد شد.
هم وطن خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
0
0
انتقادکردن ونقدنمودن کارها خوب است به شرطی اینکه چالش ایجاد نشود بهبود شرایط زندگی ساکنین حاشیه اهواز سالهاست با قومی گرایی نابجا مسئولین شهر باعث عقب افتادگی اقتصادی و فرهنگی مناطق مزبور شده است .
نماینده - استاندار- کارگر- کشاورز وهمه اقشار دست بدست هم دهیم واستان را آباد کنیم . این ازهمه امور واجب تراست .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۳
1
1
سلام بنظر بنده این سخن اقای حسینی که گفته در شان من نیست که جواب مسول منطقه ای را بدهم متکبرانه و از سر عجب است ایشان باید بدانند خودشان نیز منتخب همین منطقه بلکه از شهرستان اهوازند و رییس جمهور منتخب ملت هستند در این صورت استاندار هم بگویند من هم فقط پاسخگوی رییس مجلسم!!!
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
0
0
من موندم که این همه تو سر همدیگه میزنید و دنبال بست ومقام هستید ذره ای هم به فکر خدا حق الناس و اخرتتان هستید ؟ روزی خواهد رسید که دیگر مقام :اموال و بارتی معنی ندارد > وباید باید جواب بس بدهید
یه مسلمون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
0
0
هیچکس نمیتونه بین این دو نفر قضاوت کنه /چون ما همه چیز را نمیدونیم و شاید اقایان با هم مشکلی نداشته باشند و این فقط یک سیاست باشد؟
:
:
:
آخرین اخبار