تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۲۸۳۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت آبادان:
دید مسئولان نفت نسبت به ورزش بانوان مثبت‌تر شده است
سرمربی تیم فوتسال بانوان صنعت نفت آبادان گفت: نسبت به سال‌های گذشته، دید مسئولان صنعت نفت نسبت به ورزش بانوان مثبت‌تر شده است.

رز جدیدی‌زاده اظهار کرد: روزهای خوبی را پشت سر می‌گذاریم و نسبت به سال‌های گذشته، دید مسئولان صنعت نفت نسبت به ورزش بانوان مثبت‌تر شده است.

وی در مورد بازی روز پنجشنبه این تیم در مقابل تیم اداره ورزش و جوانان شهرستان فسا اضافه کرد: در 10 دقیقه اول بازی دو گل دریافت کردیم اما این امر موجب نشد تا تیم از هم بپاشد و بازیکنان سریعاً به خود آمده و موفق شدند نیمه نخست را با حساب پنج بر دو به سود خود به پایان برسانند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان صنعت نفت آبادان ادامه داد: نهایتاً موفق به شکست سنگین تیم فسا درخانه‌اش شدیم و این امر مهر تاییدی بر شایستگی بازیکنان ما است.

وی همچنین عنوان کرد: تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا در مقابل ورامین بهترین بازی را به انجام داده و به پیروزی دست یابیم.

تیم فوتسال بانوان صنعت نفت آبادان پنجشنبه هفته گذشته موفق شد تیم اداره ورزش و جوانان فسا را در یک بازی خارج از خانه با حساب 10 بر سه شکست دهد تا با کسب 15 امتیاز خود را در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی این مسابقات ببیند.

همچنین این تیم پنجشنبه هفته جاری نوزدهم بهمن ماه در آبادان میزبان تیم متین وارنا ورامین خواهد بود.

:
:
:
آخرین اخبار