تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۲۸۴۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پارک رامهرمز افتتاح شد
 پارک رامهرمز در ابتدای جاده ورودی این شهرستان به مساحت 6 هزار و 500 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال افتتاح شد.

شهردار رامهرمز صبح امروز در مراسم افتتاح پارک ورودی شهرستان رامهرمز به اهواز که با حضور جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، اظهار کرد: به منظور توسعه فضای سبز شهردار رامهرمز و ایجاد پارک‌های زیبا همچنین زیباسازی ورودی‌های این شهر، پارک خطی ورودی شهر از سمت اهواز با تلاش‌های پیگیر واحدهای مختلف شهرداری احداث و راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام به مناسبت دهه فجر صورت گرفته است، افزود: این پارک با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی احداث شده که شامل 4 هزار و 500 مترمربع فضای سبز و 2 هزار مترمربع پیاده‌روسازی است.

حسن ارادی همچنین عنوان کرد: با نصب مبلمان شهری و ایجاد ست کامل وسایل ورزشی در این پارک، شهروندان رامهرمز و مسافران از خدمات مطلوب‌ این فضای تفریحی و گردشگری بیش از پیش بهره‌مند می‌شوند.

وی در پایان از شهروندان رامهرمز خواست ضمن همکاری با شهرداری این شهر با ارائه پیشنهادات سازنده ما را در زیباسازی و ارائه خدمات بهتر به شهروندان یاری رسانند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار