تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۲۸۴۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مديرعامل جديد نفت آبادان: تيم‌مان توان خارج شدن از اين وضعيت را دارد
مديرعامل جديد باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: اميدوارم با ايجاد همدلي در مجموعه، بتوانيم تيم را از اين وضعيت خارج كنيم.
 
ناصر گودرزي اظهاركرد: باتوجه به قانون ممنوعيت استفاده از بازنشستگان در كارهاي اجرايي يك جابه‌جايي در سمت مديرعاملي باشگاه باتوجه به تصميم‌گيري هيات مديره به وجود آمد و من به عنوان مديرعامل باشگاه انتخاب شدم.
 
وي ادامه‌داد: خليل صالحي كه علاوه بر سمت مديرعاملي‌اش در باشگاه، از اعضاي اصلي هيات مديره نيز بود، همچنان كار خود را به عنوان يكي از اعضاي اصلي هيات مديره انجام مي‌دهد.
 
مديرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در ادامه با بيان اين‌كه به دنبال اين هستيم كه تيم نفت باتوجه به 10 ديداري كه تا پايان فصل پيش رو دارد، از اين وضعيت خارج شود، عنوان‌كرد: كار سختي را پيش رو داريم اما تيم و بازيكنان توان خارج شدن از اين وضعيت را دارند كه اميدوارم با تلاش بازيكنان، درايت كادر فني و حمايت پيشكسوتان و هواداران، شرايط‌‌‌مان بهتر شود.
 
وي افزود: معتقدم بايد استان پشتوانه تيم نفت باشد و از آن حمايت كند تا اين تيم را كه سهميه خوزستان در ليگ برتر است، حفظ كنيم چرا كه گرفته شدن اين سهميه از استان، براي فوتبال‌ خوزستان باتوجه به قدمت بسياري كه دارد، بد است.
 
گودرزي خاطرنشان‌كرد: مردم به خوبي درك كرده‌اند كه اكنون نفت شرايط خوبي در ليگ برتر ندارد ولي ما تمام تلاش‌مان را مي‌كنيم تا شرايط تيم بهتر شود كه اميدوارم هواداران ما را در اين راستا كمك كنند.

 
وي بيان‌كرد: از روز گذشته كارهاي مديريتي‌ام را آغاز كرده‌ام و باتوجه به اين‌كه فيروزي را از تيم صنعت نفت نوين كه در ليگ دسته دو كشور است، به تيم بزرگسالان آورديم، روز گذشته سعيد سلامات را به عنوان سرمربي اين تيم معرفي و انتخاب كرديم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار