تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۲۸۵۵۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معرفی بهترین کشتی های تفریحی کیش
در این مطلب به معرفی بهترین کشتی های تفریحی کیش پرداختیم برای خرید یا رزرو بلیط این نوع تفریحات با یک تخفیف مناسب به وب سایت تک کیش مراجعه کنید.

یکی از تفریحات به یاد ماندنی و جذاب در سفر به جزیره کیش، گشت و گذار در دریای خلیج فارس با کشتی های تفریحی لوکس و زیبا است. این کشتی ها از تفریحات آبی هیجان انگیز این جزیره محسوب می شوند و آپشن های متنوعی مانند، جنگ شادی، مسابقات مختلف، برنامه های شاد، پذیرایی و سرو شام را برای گردشگران خود در نظر می گیرند. در ادامه مطلب به معرفی بهترین کشتی های تفریحی کیش یعنی، کشتی کارینا، کشتی آرتمیس پلاس و کشتی تاپ تورز می پردازیم. تا انتها همراه ما باشید.

تجربه یک سفر به یاد ماندنی با کشتی کارینا کیش

کارینا کیش از بهترین کشتی های تفریحی جزیره کیش است. این کشتی تفریحی 800 نفر ظرفیت دارد و دارای دو عرشه با ظرفیت 150 نفر می باشد. گشت و گذار با این کشتی لوکس در آب های نیلگون خلیج فارس بدون شک خاطرات به یاد ماندنی را برای شما می سازد.

بلیط های کشتی کارینا همه روزه در یک سانس دو ساعته به فروش میرسند اما در روزهای شلوغ این بلیط ها در دو سانس غروب و شب عرضه می شوند.


معرفی بهترین کشتی های تفریحی کیش ( کارینا).

معرفی مشخصات و اطلاعات عمومی کشتی کارینا کیش

کشتی تفریحی کارینا کیش از سال 1401 فعالیت خود را آغاز کرد و همانطور که گفتیم دارای 800 نفر ظرفیت به همراه عرشه و سالن است اما نهایت ظرفیتی که برای هر سانس در نظر گرفته شده 350 نفر می باشد. برنامه هایی که برای 2 ساعت گشت دریایی در این کشتی در نظر گرفته شده شامل، موزیک زنده، پذیرایی با غذاهای متنوع در صورت سفارش مشتری، دیجی روی عرشه و دیگر مراسمات سرگرم کننده و شاد می باشد. در ادامه امکانات این کشتی لوکس را نام میبریم.

· کافی شاپ

· اتاق خواب

· روم های اختصاصی vip))

· غرفه نقش حنا

· غرفه لوازم آرایشی

برای رسیدن کشتی کارینا و سوار شدن به آن باید به میدان خلیج فارس و بندرگاه مسافربری دریایی بروید.

بررسی امکانات کشتی تفریحی کارینا کیش

وجود امکانات متعدد و متنوع باعث متمایز شدن این کشتی تفریحی شده است. در ادامه به معرفی بهترین کشتی های تفریحی کیش و امکانات آن می پردازیم.

یکی از امکانات کشتی کارینا وجود استیج برای اجرای موسیقی زنده است. برگزاری کنسرت ها و پخش موسیقی همیشه باعث ایجاد هیجان و شادی می شود و وجود این استیج و تجهیزات صوتی و نوری برای اجرای موسیقی های شاد و متنوع، تاثیر بی نظیری در روحیه افراد می گذارد.

یکی دیگر از امکانات کشتی کارینا کیش اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده توسط افراد کاربلد است. این برنامه های مفرح قطعا ساعات خوشی را برای مهمانان این کشتی به همراه خواهد داشت.

ویو دریا و نگاه کردن به آب های نیلگون خلیج فارس احساس آرامش و زیبایی را در افراد ایجاد می کند. در قسمت سالن کشتی کارینا پنجره های بزرگ و قدی وجود دارد و مهمانان این کشتی می توانند به تماشای زیبایی دریا بپردازند.

یکی از موضوعاتی که برای خانواده های دارای فرزند بسیار اهمیت دارد وجود فضای مناسب برای سرگرم شدن کودکان و تامین امنیت و شادی آنها است. کشتی کارینا کیش امکانات رفاهی مناسبی را برای کودکان در نظر گرفته و این قسمت ساعتی خوش برای والدین و فرزندانشان را به همراه دارد.

یک اتاق vip در کشتی تفریحی کارینا وجود دارد که دارای امکانات و تجهیزات دی جی اختصاصی است. این اتاق برای افرادی که به موسیقی شاد و هیجان انگیز علاقه دارند بهترین انتخاب است. باید بگوییم که ظرفیت این قسمت از کشتی کارینا تنها 100 نفر می باشد.

وجود رستوران و کافی شاپ مجهز از دیگر امکانات این کشتی تفریحی است. مسافران این کشتی در صورت تمایل می توانند برای سرو غذا یا نوشیدنی از امکانات این قسمت استفاده کنند.

غرفه عکاسی و غرفه نقش حنا از دیگر امکانات کشتی کارینا است که می توانید برای گرفتن عکس های یادگاری و یا خرید سوغاتی از آنها استفاده کنید.

آرتمیس پلاس بهترین کشتی تفریحی کیش

در لیست معرفی بهترین کشتی های تفریحی کیش بدون شک کشتی آرتمیس پلاس هم قرار می گیرد. گشت و گذار دو ساعته بر روی آب های دریای خلیج فارس با امکانات تفریحی مانند اجرای موسیقی زنده و صرف شام و نوشیدنی قطعا سفری به یادماندنی را برای مسافران این کشتی خواهد داشت.

کشتی تفریحی آرتمیس از سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرد. این کشتی با داشتن رستوران دریایی مجهز و زیبا از بزرگترین و بهترین کشتی های تفریحی کیش محسوب می شود. به دلیل امکانات با کیفیت و زیبایی کشتی آرتمیس این کشتی مورد استقبال گردشگران زیادی قرار گرفته است.


معرفی بهترین کشتی های تفریحی کیش( آرتمیس پلاس).

مشخصات و اطلاعات عمومی کشتی آرتمیس پلاس

این کشتی در دو طبقه طراحی شده است و طول و عرض آن 30*10 متر می باشد. ظرفیت طبقه اول آرتمیس پلاس 130 نفر است و رفت و آمد به آن برای هر سن و سالی راحت و امکانپذیر می باشد.

کشتی آرتمیس به صورت همه روزه در 4 سانس 2 ساعته گشت دریایی دارد. از امکانات این کشتی می توان به اجرای موسیقی زنده، اجرای برنامه های شاد، کافی شاپ در عرشه و... اشاره کرد.

معرفی خدمات و امکانات کشتی تفریحی آرتمیس پلاس

در این قسمت به برخی امکانات و خدمات کشتی تفریحی آرتمیس را عنوان می کنیم.

· گشت دو ساعته دریایی در اطراف دریای جزیره کیش و خلیج فارس

· سرو غذاهای خوشمزه و با کیفیت مانند، چلو گوشت، چلو جوجه و انواع نوشیدنی و دسر البته در صورت خرید بلیط به همراه صرف شام

· برپایی موسیقی زنده شاد با خوانندگان خوش صدا

· دارای غرفه عکاسی و کافی شاپ اختصاصی

برای خرید و یا رزرو اینترنتی بلیط کشتی های تفریحی کیش کافی است به وب سایت کیش تک مراجعه کنید و با بهترین قیمت و سریع ترین زمان بلیط خود را تهیه فرمایید.

معرفی کشتی تفریحی تاپ تورز کیش

در این بخش از معرفی بهترین کشتی های تفریحی کیش به بررسی کشتی تفریحی تاپ تورز که در نوع کاتاماران ساخته شده، می پردازیم.

کشتی تاپ تورز از دیگر کشتی های تفریحی لوکس و محبوب در بین کشتی های تفریحی جزیره کیش است. با خرید بلیط این کشتی تفریحی میتوانید از گشت دریایی 2 ساعته و سایر امکانات رفاهی آن بهره مند شوید. این کشتی در سال 1398 رونمایی شد و طراحی آن تماما به دست طراحان و متخصصان ایرانی انجام شده است.


معرفی بهترین کشتی های تفریحی کیش ( تاپ تورز).

معرفی مشخصات و اطلاعات عمومی کشتی تاپ تورز کیش

در ابتدا باید بگوییم که کاتاماران به کشتی هایی که با دو بدنه طراحی شده اند و توسط قاب بزرگی به هم اتصال دارند گفته می شود. استحکام و مقاومت این نوع کشتی ها در برابر ضربه های شدید و موج دریا بسیار زیاد بوده و به طور کلی طراحی فوق العاده لوکس و زیبایی دارند.

تاپ تورز کیش با طراحی بسیار زیبا و امکانات متنوع و با کیفیت مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. گشت دریایی این کشتی به صورت همه روزه در سانس های مختلف 2.5 ساعته به جزیره و 3 ساعته به دور جزیره حرکت می کند و شما می توانید بلیط های مناسب خود را برای استفاده از امکانت این کشتی از کیش تک تهیه کنید.

بررسی امکانات و خدمات کشتی تاپ تورز کیش

· گشت دریایی 2.5 و 3 ساعته در خلیج فارس

· پذیرایی شام

· اجرای موسیقی زنده با هنرمندی سرشناس

· بیمه مسافری

· ارائه انواع بلیط کشتی

در ادامه انواع بلیط کشتی تاپ تورز را عنوان می کنیم.

انواع بلیط های کشتی تاپ تورز کیش

· بلیط اکونومی برای هر نفر

· بلیط میز بیزینس تا حداکثر ظرفیت 4 نفر

· بلیط کابین های vip تا ظرفیت حداکثر 7

نحوه خرید بلیط بهترین کشتی های تفریحی کیش

در این مطلب به معرفی بهترین کشتی های تفریحی کیش پرداختیم برای خرید و یا رزرو بلیط این کشتی ها به صورت آنلاین می توانید وارد وب سایت کیش تک شوید.

کیش تک یک وب سایت معتبر اینترنتی در زمینه فروش بلیط تفریحات متنوع جزیره کیش است. شما می توانید بلیط تفریحات مدنظر خود را با تخفیف از کیش تک خریداری کنید.

:
:
:
آخرین اخبار