تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۲۸۶۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شورای هماهنگی از مردم خوزستان تقدیر کرد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با صدور بیانیه ای از حضور پرشور مردم این استان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن تشکر و قدردانی کرد.

در این بیانه آمده است: به درستی که راهپیمایی 22 بهمن 1391 صحنه زیبای خلق حماسه حضور ملی ایرانیان بود. راهپیمایی 22 بهمن 1391 برگ زرینی دیگر در دفتر قطور خاطرات و افتخارات ملی مردم شریف ایران بود. راهپیمایی 22 بهمن 1391 تجدید میثاق دوباره با انقلاب اسلامی و آرمانهای حضرت امام خمینی و مقام عظمای ولایت و روز تکریم و قدردانی مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بود.
 
در ادامه این بیانه آمده است: خلق حماسه حضور ملی امروز ملت آگاه و هوشیار ایران در شکوه وحدت و اتحاد تجدید میثاقی با انقلاب اسلامی و آرمان های والای خمینی کبیر و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود و تمامی خواب های شیرین آنان را آشفته و نقشه های شوم استکبار جهانی را نقش بر آب کرد.

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان شده است: امروز جلوه ای دیگر از حماسه وحدت و شکوه اقتدار ملی ایرانیان رقم خورد. امروز همه آمده بودند تا در جشن بزرگ سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب عظیم اسلامی مان شرکت کنند و سجده شکر به جای آورند.امروز همه آمده بودند؛ از زن و مرد، پیر و جوان، فارس و عرب، ترک و لر، خرد و کلان، همه و همه آمده بودند تا بگویند هنوز ما زنده ایم و تا زنده ایم در خط انقلاب اسلامی به سوی وحدت ملی و همبستگی تا رسیدن به قله های عزت و شرافت، پیشرفت و عدالت، حرکت نموده و در این مسیر از هیچ کوششی هرچند کوچک دریغ نمی کنیم و یاد و خاطره شهدای والا مقام انقلاب اسلامی و بهمن خونین 57 را زنده نگه داشته و حماسه ای دیگر به تاریخ پرافتخار ایران اسلامی بیفزایند.
 
در این بیانه تصریح شده است: مردم شریف و ولایت مدار خوزستان، حضور پرشورتان غرور و سربلندی را برای ایران عزیز به ارمغان آورد، تحکیم و اتحاد و انسجام اسلامی تان را نمایان نمود، غرور و سربلندی که با خلق حماسه ای دیگر در بیس و دوم بهمن ماه سال 1391 به صحنه انقلاب طراوت و تازگی بخشید و عزت و عظمت ایران را به رخ جهانیان کشاند.امروز جلوه ای از شکوه و اقتدار و وحدت ملت و دولت با آرمان های والای انقلاب بر صفحه خیابان ها نقش بست و تجلی بخش خروش بانگ «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» شد.
 
در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان تاکیده شده است: این همه شور و شعور و خلق حماسه شکوه ملت بیدار و با بصیرت ایران اسلامی را ستوده و دستان پرمهر ملت بزرگ ایران را به گرمی می فشارد و قدوم مردم مومن و ولایتمدار استان خوزستان را برای حضور گسترده آنان در راهپیمایی مردمی یوم الله 22 بهمن ارج نهاده و از همه اصحاب رسانه، خبرگزاری ها، مطبوعات و جراید و به ویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی مرکز خوزستان که در انعکاس مناسب و گسترده و هوشمندانه این واقعه سترگ و حماسه عظیم سهیم بوده اند تشکر و قدردانی می کند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار