تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۲۸۶۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تخفيف 50 درصدي عوارض گمركي واردات خودرو به منطقه آزاد اروند تا اطلاع ثانوی
مدیر عامل منطقه آزاد اروند از تخفيف 50 درصدي عوارض گمركي واردات خودرو هاي خارجي به منطقه آزاد اروند به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش خوزنیوز به نقل از روابط عمومي و امور بین الملل منطقه آزاد اروند محبت رئیسی اظهار داشت : به مناسبت دهه فجر و سی و چهارمین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ایران تا اطلاع ثانوی عوارض گمركي واردات خودرو به منطقه آزاد اروند شامل 50 درصد تخفيف خواهد شد.
وی گفت : عوارض گمرکی خودروهای مدل سال 2013 برابر با 10 درصد و خودروهای تولید شده در سال 2012 برابر با 5/11 درصد می باشد ، همچنین عوارض گمرکی خودروهای مدل سال 2011 برابر با 13 درصد و خودروهای تولید شده در سال 2010 برابر با 5/14 درصد دانست .
وي افزود : خودرو هایي كه از اين پس به گمرك منطقه آزاد اروند معرفي مي شوند مي توانند از تخفيف 50 درصدي عوارض گمركي برخوردار شوند .
رئیس هیات مدیره منطقه آزاد اروند افزود : برای ورود خودرو با کاربری آمبولانس و آتش نشانی نیز با توجه به اهمیت خدمات رسانی عمومی و نقش این خودروها در ارتقاء سلامت ، بهداشت و ایمنی از این پس متقاضیان می توانند پس از اخذ مجوز لازم از معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری عوارضی معادل 5 درصد ارس سال ساخت را پرداخت و نسبت به ورود خودرو اقدام نمایند .
وي تصريح كرد : تا كنون تعداد بيش از 1500 خودرو وارداتي با پلاك منطقه آزاد اروند در سطح شهرستان هاي آبادان و خرمشهر در حال تردد مي باشند.
رئیسی گفت : طرح تخفيف 50 درصدي عوارض واردات خودرو به مناسبت دهه فجر و با نظر هئيت مديره اين سازمان و با هدف برخورداري متقاضيان واردات خودرو از اين امتياز تصويب شده است.
:
:
:
آخرین اخبار